سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی اپلیکیشن فیلم

امروزه فیلم های متعددی از سینمای هالیوود گرفته تا طراحی اپلیکیشن در مشهد ویدیو های کوتاه اینستاگرامی در دنیای مجازی پخش گردیده‌است که بخش اعظمی از یوزرها آنان را در بین هم به اشتراک میگذارند. نرم افزار های همانند اینستاگرام برای ویدیو های کوتاه این فعالیت را به خیر ایفا می‌دهند. ولی فیلم های سینمایی، سریال ها و برنامه خردسالان ها را چطور می بایست به اشتراک گذاشت؟  یک پباده سازی نرم افزار فیلم بایستی چه خصوصیت هایی داشته باشد؟ هم پا ما باشید تا شمارا با پباده سازی نرم افزار فیلم آشنا کنیم.

 

خصوصیت های پباده سازی نرم افزار فیلم

درین بخش بعضی از خصوصیت های پباده سازی نرم افزار فیلم را مشاهده میکنید که در کشور‌ایران نرم افزار رعایت میگردند اما این مفاد خصوصیت های کلی میباشد و صاحب کار به طور منحصربه‌فرد میتواند خصوصیت هایی بیفزاید.

 

 

 

از مهم‌ترین خصوصیت هایی که بایستی در پباده سازی نرم افزار فیلم مدنظر قرار داده خواهد شد ui و uxاستاندارد میباشد.  رابط کاربری نرم افزار می بایست طوری پباده سازی گردد که در کنار زیبایی و استفاده کننده پسند بودن بی آلایش باشد تا استفاده کننده در همهمه نرم افزار سردرگم نشود و بتواند به راحتی به مقصود خویش رسد.

خصوصیت دیگر یک پباده سازی نرم افزار فیلم مطلوب، ظواهر گرافیکی متناسب با فیلم ها میباشد. مطلقاً یک ظواهر گرافیکی گل و گیاه نمی تواند برای یک نرم افزار فیلم مطلوب باشد. پس در پباده سازی نرم افزار فیلم باید ظاهرا گرافیکی دقت گردد.