سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سینتکس ساده زبان برنامه نویسی پایتون

پایتون از تعداد خطوط کمتری نسبت طراحی اپلیکیشن در مشهد به بقیه گویش های اپ نویسی و کادر ورک های بسط بک اند به کار گیری می نماید که شما در حین مقایسه پایتون و node.js قطعا می بایست به‌این مورد دقت کافی داشته باشید. توجه داشته باشید که‌این مزیت فقط در زمینه‌ی وسعت کدها وجود ندارد بلکه فهم آنان در حین فعالیت کردن با یک گروه نیز بی آلایش خیس می‌شود. این گویش اپ نویسی به برنامه نویس ها اذن میدهد تا ایده های بسیار بغرنج را فقط با یک‌سری خط کد ذکر نمایند.

پایتون این مزیت خاص را دارااست که به طور متناوب از اصطلاحات انگلیسی به مکان کلمه ها رایا پارس ریاضی به کار گیری می نماید. این مزیت نیز منجر می گردد تا قرائت و پی بردن کدهای شما برای سایرافراد بی آلایش خیس باشد. بدین ترتیب در صورتیکه شما هم قصد تعیین در بین پایتون و node.js را دارید قطعا بدین برهان اصلی اعتنا داشته باشید.

اکوسیستم کبیر پایتون

پایتون به بحران های گوناگون در مورد پیشرفت نرم افزار جواب میدهد. حتی در صورتی‌که اکوسیستم این لهجه نرم افزار نویسی تازه نباشد البته با افزودن بسته ها و پلاگین های تازه آن را با معضل های جانور سازگار نگه می‌دارد. اینک یکی شایسته ترین لهجه های اپ نویسی برای پیشرفت نرم افزار های هوش تصنعی و مصنوعی، بصیرت ماشین، یادگیری ماشین، علم ها داده، داده های عددی و ... لهجه نرم‌افزار نویسی پایتون میباشد. پس در صورتی قصد تعیین دربین پایتون و node.js را دارید مسلما این نکته را نیز مدنظر قرار دهید. 

جامعه نسبتا والا پایتون استدلال اساسی دیگری که در مقایسه پایتون و node.js می بایست به آن اعتنا نمائید

پایتون تعدادی سال میباشد که تحت عنوان یک گویش اپلیکیشن نویسی دیدنی گزینه استعمال قرار میگیرد. همین برهان نیز سبب ساز گردیده‌است تا جامعه پیشرفت دهندگان این لهجه به صورت قابل توجهی گران قدر باشد. گسترش دهندگان از منابع و یادگرفتن های متن گشوده و بدون پول استعمال می نمایند که سبب ساز رویش حرفه‌ای آن‌ها گردیده و تبادل تجارب را برای توسعه و گسترش دهندگان و برنامه نویس ها بی آلایش خیس می نماید.

 

جامعه توسعه و گسترش دهندگان ممکن میباشد در صدر برای مقایسه پایتون و node.js یه خرده بی عنایت به لحاظ رسد البته با سپری شد فرصت شما متوجه التفات بسیار زیاد آن خواهید شد.