سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حداقل های یک اپلیکیشن خوب را دارا باشد

به خاطر داشته باشید علاوه بر تجهیزات طراحی اپلیکیشن در مشهد خاصی که در نصیب بالا برای شما اسم بردیم نرم‌افزار نویس شما می بایست دستکم هایی را رعایت نماید که میتوان به تنی چند از دقت شما‌را جلب کنیم:

 

امنیت (یک اپلیکیشن به طبع بایستی دارنده امنیت بالایی باشد)

گرافیک نرم افزار ( ظواهر نرم افزار می بایست به صورتی باشد که لحاظ شما‌را جلب نماید. در‌صورتی‌که خیلی خیلی ظواهر بغرنج ای در لحاظ داشته باشید ارزش پباده سازی و تشکیل داد ارتقا پیدا خواهد کرد)

کارکردن نرم افزار فارغ از غلط در جدیدترین نسخه های سیستم استدلال متبوع ( اندروید یا این که IOS)

خدمت نوتیفیکیشن

مفاد بالا هزینه جانبی برای شما ندارد البته هر کمپانی نرخ‌گذاری متفاوتی برای این تجهیزات در حیث میگیرد.

سود گیری

اکنون که با دست اندرکاران تاثیرگذار بر ارزش پباده سازی نرم افزار آشنا شدید عالی میباشد پیش از هر کاری لیستی از نیاز های خویش را به طور بی نقص در باطن یک فولدر ورد بنویسید ( به طور بدون نقص ) به عنوان مثال : در صورتی‌که که مخاطب از نرم افزار ما به برهه زمانی 1 هفته استعمال نکرد به طور خود کار یک اس ام اس به او پیامبر خواهد شد و غیره.

 

آن گاه همگی نیاز های خویش را به شرکت های و اشخاص قابل اعتمادی که می‌شناسید ارسال نمائید و از آن ها مشورت کردن بگیرید تا با این نحوه بتوانید حدود بها نرم افزار خویش را بدست آوردید. در غایت با کمپانی یا این که شخصی عمل فرمائید که به عمل او متکی بودن بیشتری دارید. ( به طبع مثال های شغل های پیشین او را نیز مشاهده کنید و آزمایش نمائید)