سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تقویم دوران بارداری در طراحی اپلیکیشن

پیاده سازی روز‌نگار مدت بارداری هم قادر است خصوصیت دیگر طراحی اپلیکیشن در مشهد پباده سازی نرم افزار مانند نی نی بان باشد تا مادرها بتوانند شغل های خویش را در آن تصویب نمایند و یا این که علامت هایی که در آنها مشهود است، میتوانند در آن تصویب نمایند.

 

نشان های بارداری و محافظت سالم مامان

علائم و علامت های بارداری هم قادر است ابزار دیگری باشد که در پباده سازی نرم افزار مانند نی نی بان گنجانده می‌گردد.

یک کدام از دیگر از مواقعی که می‌تواند در  پباده سازی نرم افزار مانند نی نی بان باشد تا به نگهداری سالم ماد‌رها در زمان بارداری یاری دهد، رژیم غذایی بارداری میباشد. ماد‌رها میتوانند با به کار گیری از رژیم غذایی که در نرم افزار شما میباشد در مراقبت سالم خویش کوشا و سخت کوش باشند و بتوانند تغذیه بهتر نوپا را هم آماده نمایند.

 

تکثیر مقاله‌ها در حوزه زنان

در‌حالتی که طراحان نرم افزار بتوانند مطالبی درباره‌ی بیماری زنان در نرم افزار منتشر و همینطور مشورت کردن زنان داشته باشند، میتواند استقبال متعددی از نرم افزار خواهد شد و آیتم استقبال اشخاص متعددی قرار گیرد.

تکثیر مطالبی هم زیرا داده ها بدون نقص در ارتباط سزارین، کودکیاری، تربیت نوپا در سنین متعدد و… قادر است جزو دیگر از خصوصیت های پباده سازی نرم افزار مانند نی نی بان باشد.

 

داده ها بی نقص هفته به هفته

داده ها جامعی درباره ی بارداری هفته به هفته هم میتواند امداد متعددی به پدر و مادر به خصوص مادرها نمایند تا بتوانند نگهداری های موردنیاز از خویش و فرزند خویش را داشته باشند.

 

اکران آلبوم از سیسمونی ها

در کنار همگی این ها در پباده سازی نرم افزار مانند نی نی بان می قدرت آلبوم از سیسمونی ها را برای پدر و مادر نشانه اعطا کرد تا بتوانند از بین سیسمونی های تعیین گردیده شایسته ترین را گزینش نمایند و درپی شایسته ترین در بازاربگردند. هم اینگونه می قدرت امکان خرید را هم در نرم افزار پیاده سازی کرد.