سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قابلیت ثبت نام و ورود در طراحی اپلیکیشن

اشخاص می بایست بتوانند در نرم افزار نام نویسی نمایند تا برای طراحی اپلیکیشن در مشهد هر توصیه دیگر نیاز نباشد که داده ها خویش را در نرم افزار وارد نمایند. هم اینگونه عده ای که نرم افزار را در دست دارا‌هستند نیز میتوانند بر تعداد یوزرها خویش رئیس داشته باشند و بتوانند بر پایه ی نیازهای آنان عمل اجرا دهند.  در کنار قابلیت و امکان نام نویسی، بایستی امکان ورود هم در نرم افزار پیاده سازی خواهد شد. ممکن میباشد در برهه ای از فرصت برخی از اشخاص نیاز به نرم افزار نداشته باشند و بخواهند آن را حذف نمایند. لذا در صورتی‌که مجدد تصمیم گرفتند  که با نرم افزار  بتوانند به اکانت کاربری پیشین خویش دسترسی پیدا نمایند، بتوانند با امکان ورود به آن برسند.

 

راحتی تصویب توصیه

خصوصیت دیگر پباده سازی نرم افزار شبیه چلیوری این میباشد که یوزرها بتوانند به راحتی توصیه خویش را تصویب نمایند.  برای مثال بتوانند جای خویش را وارد نمایند و بعداز آن غذای مطابق تمایل خویش را توصیه دهند و به نصیب پرداخت هدایت شوند.

 

اکران رستوران های گوشه و کنار

یوزرها می‌توانند با به اشتراک گذاشتن جای خویش در نرم افزار  لیستی از رستوران های فضا خویش را مشاهده نمایند. این قابلیت و امکان می بایست در پباده سازی نرم افزار شبیه چیلیوری پیاده سازی گردد تا یوزرها بیشتری را به خویش جذب نماید.