سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مراحل طراحی و ساخت اپلیکیشن موبایل

پباده سازی و تشکیل داد نرم افزار تلفن همراه، به مانند اعمال و پیاده سازی بقیه امور، دارنده اصول و پروسه خاصی طراحی اپلیکیشن در مشهد بوده که بایستی چهت نیل به هدف ها این اصول و پروسه رعایت گردیده و به صحت ایفا گیرند. ما درین نوشته ی علمی همت داریم تا شمارا هر چه بهتر با فرایند پباده سازی نرم افزار گوشی و تکثیر آن آشنا کنیم. اعتنا و رعایت این مسائل می‌تواند به شما یاری دهد تا سود مثبتی از پروژه تان گرفته و وقت و هزینه تان به هدر نرود.

 

 

فرآیند پباده سازی و تشکیل داد نرم افزار تلفن همراه

 

در صورتی‌که قصد پباده سازی و ایجاد کرد نرم افزار تلفن همراه دارید و یک ایده یا این که طرح اول در ذهن دارید، شاید تصور میکنید اکنون وقت آن رسیده که آغاز به پیاده سازی فرمایید. ولی حقیقتا این سیرتکامل وجود ندارد. این فعالیت با احتمال متعددی ممکن میباشد، شما‌را با ناکامی مواجه کرده و یا این که در شایسته ترین وضعیت نتوانید به هدف ها تان آنطور که میل داشتید، دست پیدا نمائید. لذا برای گریزو فرار از اینگونه مشکلی مستلزم پرداختن به موضوعاتی هستیم. مهمترین نکته این میباشد که تشکیل داد و پباده سازی برنامه گوشی، مستلزم جاری ساختن فرایند و فرایند اصولی خاصی میباشد. به همین برهان بهتر میباشد بعداز وصال به یک ایده برای پباده سازی برنامه، فورا دست به مبادرت عملی نزنید. شما برای پباده سازی یک نرم افزار بایستی 5 مبادرت مهم را ایفا دهید:

 

- قابلیت سنجی پباده سازی و تشکیل داد نرم افزار تلفن همراه

- انتخاب اهداف و نیازمندی های پروژه

- پباده سازی اول نرم افزار گوشی

- آزمایش تلاش نرم افزار بعداز پباده سازی

- تکثیر آخری برنامه تلفن همراه

 

پباده سازی نرم افزار گوشی

 

 

قابلیت و امکان سنجی پباده سازی و تشکیل داد نرم افزار گوشی

 

هنگامی ایده ای به ذهن تان رسید که آن را تحت عنوان یک نرم افزار تلفن همراه پیاده سازی فرمائید، نخست بایستی بهتر میباشد مرحله قابلیت سنجی را جاری ساختن دهید. قابلیت سنجی به‌این معنا میباشد که آیا پروژه و اپلیکیشنی که قصد پباده سازی آن را داریم، قابلیت و امکان پیاده سازی و افتتاح از آن به طور حقیقی و واقعی وجود دارااست؟ آیا برای پیاده سازی آن مستلزم تجهیزات خاصی هستیم؟ آیا پیاده سازی این نرم افزار میتواند ما‌را به اهدافی که در ذهن داریم برساند؟ پرسیدن این سوالهای قبل از هر کاری میتواند به شما یاری دهد تا موانعی را که برای پباده سازی و تشکیل داد نرم افزار تلفن همراه پیش روی دارید را شناسایی کرده و در شرایطی‌که این مانع ها قابل رفع می باشند، برای از در بین برداشتن هرکدام کارایی کنیم. در صورتی‌که که با موانعی رو به رو شویم که قابل حل نیستند، دو شرایط ممکن میباشد وجود داشته باشد: 1- از آن قسمت صرف حیث کرده و نرم افزار را با بقیه امکان ها پباده سازی کنیم. 2- آن بازدارنده به ساختار اساسی نرم افزار رابطه داشته و حذف آن عملا به معنای از فی مابین رفتن نرم افزار ما میباشد. به همین ادله میباشد که میگوییم قابلیت و امکان سنجی قبل از هر کاری ما یحتاج و ضروری میباشد.