سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه از طراحی اپلیکیشن درآمد داشته باشیم

نرم افزار ها تنها مختص گوشی ها نیستن:

با ورود دستگاه­های هوشمند به بازار، نرم افزار­ها هم به وجود اومدند. تلویزیون­­های هوشمند در طراحی اپلیکیشن در مشهد بیش تر از 70 میلیون خونه در آمریکا­ی ایالات متحده چشم می­شن. مشهورترین نرم افزار های گزینه به کارگیری در تلویزیون های هوشمند اپ ­هایی می‌باشند که برای این رسانه مطلوب میباشند و از قبلی دارنده یک مقر کاربری بسیار والا و کلان مثل Netflix و Hulu میباشند.

بلندگوهای هوشمند مانند الکسا و Google Home نیز بر بازار اپلیکیشن­ها اشراف دارا هستند. حدس می­شه با پرورش مداوم خرید اپلیکیشن­های فرد ثالث که بیشتراز 1500? میباشد، تا سال 2020 عده ای که ازین قبیل دستگاه­ها به کار گیری می­نمایند به 125.65 میلیون نفر ارتقاء پیدا کنه.

به حیث منطقی میاد که در هنگام پباده سازی نرم افزار، تلویزیون­های هوشمند و دیگر اسباب منزل رو هم در لحاظ داشته باشید. در صورتیکه اپلیکیشن خویش را با سیستم برهان­های مختلف هماهنگ فرمایید، خیر فقط نرم‌افزار شما بیشتر چشم می­گردد بلکه درآمدتان هم بالا می­رود.

تعیین پلتفرم مطلوب برای نرم افزار­ی شما ضروریست:

به همین ترتیب، برگزیدگان کنسول­ های بازی ویدئویی، نرم افزار استور خاص خودشون رو دارا‌هستند. تعداد متعددی از نرم‌افزار­ ها را برای مثال Netflix, Youtube, Hulu, Amazon رو برای هر سیستم ­دلیل می­شه پیدا کرد. این­ها نرم افزار ­های موفقی می‌باشند که سرویس ها خویش را در سیستم ادله­ های تازه ارائه می­دهند تا فعالیت رو برای کاربرانشون ریلکس­ خیس نمایند. این مورد خوبیه، البته لزوما برای اکثر عموم مطلوب وجود ندارد.

بستر دیگه­ ای که بایستی به اون اعتنا بشه، ساعت­ های هوشمند میباشند. روز آپ دیت تکنولوژی قابل پوشیدن در درحال حاضر افزایشه و هیچ مکان تعجبی وجود ندارد که پیش­بینی می­شه که تا سال 2020 ساعت­ های هوشمند 51% از بازار دستگاه­ های پوشیدنی فروخته­ گردیده رو به خودشون تخصیص بدهند که یه جهش تبارک از حالت پیشین با درصد 21% نسبت به سال 2016 میباشد. باصرفه­ سازی نرم افزار شما برای سازش با ساعت­های هوشمند می­تونه یه مزیت در رقابتتون به شمار بیاد.

 

درآمدزایی بیشتر با پباده سازی نرم افزار برای بیزنس، ایده های تازه؟

 

زمان­های متعددی برای پول درآوردن و درآمدزایی از روش نرم افزار ­ها وجود داره. بازار برنامه تاکنون پرورش چشمگیری داشته­ و هیچ نشونی از رکود در اون چشم نمی­شه. این بازار ممکن میباشد مقداری بیش تر از حد اشباع گردیده باشه، ولی امیدوار کنندست که ملاحظه کنید در سراسر عالم در سه ماهه­ ی ابتدا امسال درآمد نرم افزار استور به 19.5 میلیارد دلار با وجود زمان­ های متعددی در هند و برزیل و چین رسیده. بازی­ های ویدئویی درآمد وسیع و چندین میلیارد دلاری دارا هستند ولی هنوز هم می­اقتدار از اپلیکیشن­های کمتر بغرنج و اسباب و اثاث منزل ­ای که هوشمند می‌باشند درآمد داشت.