سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای 12 مرحلهای برای ساخت اپلیکیشن موبایل: قسمت دوم

پباده سازی و تشکیل داد اولی نرم افزار تلفن همراه قادر است بحران‌برانگیز باشد. به مراد ارائه‌ی یک طراحی اپلیکیشن در مشهد بینش اجمالی در امر این روند، آن را در 12 گام به طور راهنمای مقدماتی خلاصه کرده‌ایم. این نوشته‌علمی به قسمت دوم این پروسه اشاره می‌نماید و روند 7 تا 12 را مشمول می گردد. بهتر میباشد بخش نخستین این نوشته‌علمی را نیز مطالعه فرمایید. در نصیب اولیه پروسه نخستین تا ششم را آیتم آنالیز قرار داده‌ایم.

 

در آغاز خلاصه‌ای از روند گذشته را ارائه می دهیم: شما یک ایده دارید، ایده‌ی خویش را بر روی یک صفحه پباده سازی می کنید و برای آن یک وایرفریم قابل تست ساخت میکنید. اگرچه ممکن میباشد در‌این مرحله شم نمائید که عمل شما نسبتاً کل گردیده است، ولی در واقعیت، مراحل مهم درین مرحله شروع میگردد.

 

مرحله‌ی 7- back end نرم افزار خویش را ساخت‌و‌ساز نمایید.

حال که نرم افزار شما به خیر تعریف و تمجید شد‌ه‌است، فرصت آن رسیده تا back end اپلیکشن خویش را ساخت نمایید. بسط‌دهنده شما بایستی راه‌اندازی سرورها، مقر داده‎ها ، API ها و چاره‌های ذخیره‌سازی را استارت نماید.

زمینه‌ی اساسی دیگر در لیست اعمال شغل های شما درین مرحله، تصویب‌اسم اکانت کاربری دولوپرها در بازارهای مرتبط با نرم افزار‌هایی میباشد که شما در حالا توسعه و گسترش آن می باشید. پذیرش شدن اکانت کاربری شما ممکن میباشد چندین روز ارتفاع بکشد (که‌این موضوع بستگی به نوع پلتفرم دارااست ) و این فعالیت نباید در لحظات انتها صورت پذیرد.

 

مرحله‌ی 8- ظواهر نرم افزار خویش را پباده سازی نمایید.

وظیفه‌ی طراح شما اینک، ساخت و ساز ورژن‌ای با وضوح بالا با اعتنا به وایرفریم‌های گذشته شما میباشد.

درین مرحله، اعتنا به نظرها تست‌کنندگان در ارتباط مثال آزمایشی شما از اهمیت بخش اعظمی شامل است. در غایت، مقصود شما، ساخت‌و‌ساز اپلیکیشنی میباشد که مخاطب متبوع شما از آن استعمال نماید، بدین ترتیب، برخورد آن ها بایستی شمارا به سمت ساخت شایسته ترین رابط کاربری هدایت نماید.