سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایای زبان برنامه نویسی کاتلین

گویش به طور کاملً بدیهی و توده و جور میباشد.

فعالیت بیشتری قادر است صورت بپذیرد چون خطوط کمتر و کدهای طراحی اپلیکیشن در مشهد کمتری میبرد که نوشته خواهد شد و فرصت کمتری نسبت به جاوا می برد.

مجموعه جت برینز به صورت مداوم در اکنون بهبود لهجه میباشد. این مجموعه بدین پروژه دارای مسئولیت میباشد ، گروه بزرگی و تماماً لایق روی آن فعالیت می نماید ، دارنده یک سبک تجاری استوار میباشد.

کاتلین برای بسط یک‌سری پلت فرم مطلوب میباشد.

گسترش اندروید فقط چیزی وجود ندارد که میتوانید از Kotlin برای آن به کارگیری فرمائید. این گویش پشتیبانی و امکان همیاری JavaScript را مهیا می نماید ، و از به عبارتی اولِ پروژه ، بسط دهندگان را توانمند می سازد که قسمتهای قبل خویش را به Kotlin منتقل کرده یا این که در آن تولید نمایند.

علاوه بر این ، بنیانگذاران پشتیبانی Gradle را افزودند تا بتوانید پرونده های Gradle را در کاتلین بنویسید. آن‌ها به صورت فعال در اکنون توسعه و گسترش Kotlin / Native میباشند که به شما قابلیت و امکان ایجاد کرد اپلیکیشن های iOS را میدهد. براین اساس ، حتی می‌توانید اپ های ساکن را به‌این لهجه نیز بنویسید.

بسط کاتلین ایمنی بیشتری را مهیا می نماید.

عامل دیگر ایمنی سطح فراتر کاتلین در مقایسه با جاوا میباشد.

 

 

مزایای تجاری تغییر تحول کاربری به کاتلین

 

حفظ از اپلیکیشن سهل وآسان خیس و ارزان خیس می گردد.

کاتلین همینطور گسترش سریعتر را تسهیل می نماید.

باگ کمتری داراست چون کاتلین یک کد کد بسیار بدیهی و فشرده خیس ارائه می‌دهد که سبب می گردد کد در حین ایجاد پایدارتر و سازگارتر باشد. باگها در طی کامپایل شناسایی میگردند ، براین اساس گسترش دهندگان میتوانند پیش از مجال جاری ساختن ایرادات را برطرف نمایند.

همینطور با کد جاوا مو جود همخوانی داراست.

 

 

کاتلین 100? گویش اپ نویسی قابل تعاملی با جاوا میباشد. با جاوا و تمامی ابزارها و چارچوب های دارای ربط سازگار میباشد که قابلیت و امکان تغییر‌و تحول گام به گام کاتلین را مهیا می نماید. در‌حالتی که فرآورده شما تنها در کاتلین قابل تایپ کردن نباشد ، می اقتدار هم‌زمان از هر دو گویش به راحتی استفاده نمود.

 

 

معایب گویش نرم‌افزار نویسی کاتلین

 

هیچ چیز بدون نقص وجود ندارد و کاتلین نیز استثنا ندارد. به این ترتیب پیش از در لحاظ به دست آوردن معایب آن ، شتاب نکنید که از آن استعمال نمائید.با اینکه کاتلین و جاوا مشابه به هم می باشند ، ولی اساسا آن ها دو لهجه متعدد می باشند. در‌حالتی که طرز کمپانی خویش را برای توسعه و گسترش نرم‌افزار Android را تغییر‌و تحول دهید ، هزینه بیشتری برای فراگیری گروه نیاز دارید که کاتلین را حافظه بگیرید زیرا توسعه و گسترش دهندگان قدرتمند نخواهند بود سوای گذاشتن وقت معدود کاتلین را حافظه بگیرند و به‌سرعت از یکی‌از به دیگری تغییر و تحول جای دهند.