سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مراحل میانی طراحی اپلیکیشن کتاب

تشکیل داد نرم افزار کتاب

5-تجهیزات نرم افزار

 

در‌این نصیب تجهیزات مختلفی که برای طراحی اپلیکیشن در مشهد لازم میباشد وجود دارااست. ما درین نوشته‌ی علمی طرز به کار گیری از تجهیزات مرتبط با تشکیل داد نرم افزار کتاب را توضیح میدهیم.

6-محتوای کتاب در نرم افزار

 

برای وارد کردن محتوی کتاب می‌توانید از قابلیت و امکان شیت سفارشی استفاه نمایید.

 

قابلیت شیت سفارشی را در نصیب تجهیزات تعیین نمائید. با استعمال از این قابلیت و امکان شما می‌توانید متن، تصویر وارد فرمایید.

 

ایجاد کرد نرم افزار کتاب

7-تشکیل داد فهرست کتاب در نرم افزار

 

برای تشکیل داد فهرست کتاب بایستی از قابلیت و امکان فولدر به کارگیری نمائید.

 

قابلیت و امکان فایل را در بخش تجهیزات گزینش فرمائید.

 

بر روی دکمه به اضافه بزنید و اسم فایل را بنویسید. همان گونه که در تصویر تحت مشاهده می‌کنید ما اسم را فهرست مطالب گذاشتیم. روی “فهرست مطالب” قرار بگیرید و دوباره به هر تعداد که می‌خواهید با زدن دکمه به اضافه مجموعه تولید نمایید.

 

هنگامی روی هر مورد از گروه هایی که تولید کردید قرار بگیرید در سوی راست صفحه ها سفارشی که تا قبل از این برای وارد کردن محتوی ساخته بودید را مشاهده میکنید.

 

به صورت نمونه در تصویر پایین ما تیم “فصل1” را ساخت‌و‌ساز کردیم و قصد داریم محتوی مرتبط با آن را درونش در اختیار بگذاریم. برای این فعالیت روی تیتر تیم که “فصل1” میباشد کلیک فرمائید و از سمت راست مقاله مرتبط با آن که در مرحله پیشین در کاغذ سفارشی ساختیم را گزینش فرمایید. به‌این شکل محتوی “توفیق در بیزنس” در تیم مربوطش که فصل 1 میباشد قرار میگیرد.