سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی اپلیکیشن چگونه است؟

به طبع مثل خیلی از اشخاص دیگه که براشون تجارت آنلاین تبدیل به یک غرض گردیده، شما هم یا این که در ادامه طراحی اپلیکیشن در مشهد کردن ایده های خودتون می‌باشید و یا این که در پی یک سپرده گذاری مطمئن با سپرده گذاری در موضوع پباده سازی نرم افزار افتادید، پرسش نخستین اینه که به هیچ وجه پباده سازی نرم افزار به چه شکل میباشد؟ از کجا بایستی آغاز کرد؟ هزینه پباده سازی نرم افزار ها به چه صورته؟ از این رو نخستین با یک آمار مالی آغاز می کنیم که به هیچ وجه الان این بازار کجا ایستاده.

 

حدس میگردد در سال 2020 نرم افزار ها از دکان های نرم‌افزار مانند اپلیکیشن استور و تبلیغات باطن نرم افزار به درآمد 188 میلیارد دلاری برسند. همچنین بازار سیستم های رئیس از خط مش به دور کسب و امور به تا سال 2022عدد 510 میلیارد دلار مجاورت شود.

 

این درحالی میباشد که بخش اعظمی از شرکت های متوجه اهمیت این مورد گردیده اند و از آن سود می‌برند در حالی که بعضی از شرکت های در سمت آن اقدامی نکرده اند یا این که حتی نمی دادند پباده سازی نرم افزار چه طور میباشد. درافق این پیشبینی ها توفیق در این باره می‌تواند به واقعیتی خوب برای کمپانی و بیزنس شما تبدیل گردد، اما تنها در‌صورتی‌که که در باره این زمینه که پباده سازی نرم افزار چه‌طور میباشد داده ها خوب و آپ دیت داشته باشید.

 

یک مراحل تشکیل داد نرم افزار مطلوب از شش فاز اصلی تکشیل می‌گردد، درین نوشته‌علمی قصد داریم این روند را شرح دهیم و با هم ببینیم پباده سازی نرم افزار چه طور میباشد.

پباده سازی نرم افزار به چه شکل میباشد

پباده سازی نرم افزار چه‌طور میباشد – گام اولیه - استراتژی

 

اولی قدم در پباده سازی نرم افزار معین کردن استراتژی تبدیل ایده به یک نرم افزار پیروز میباشد. درین فاز مورد ها ذیل اینجام می‌شود:

 

شناسایی یوزرها نرم افزار

تحقیق در رابطه رقبا

انتخاب هدف ها و غرض نرم افزار

گزینش پلتفرم موبایلی مطلوب نرم افزار

 

هزینه پباده سازی نرم افزار قادر است از یکسری میلیون تا تعدادی صد میلیون متعدد باشد. انتخاب استرتژی قادر است به تمرکز شما روی ایده نرم افزار یاری دهد. با در حیث دریافت کردن این گزینه شما میتواند به مرحله بعدی از نوشته‌ی علمی پباده سازی نرم افزار چه گونه میباشد بروید.