سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وب اپلیکیشن چیست ؟

اینترنت نرم افزار چه چیزی است ؟

 

? اینترنت نرم افزار یا این که اپ زیر اینترنت، قابل انعطاف افزاری میباشد که با به کارگیری از مرورگر طراحی اپلیکیشن در مشهد و از روش کانال های محلی یا این که وب گزینه به کار گیری قرار میگیرد. اساسا، اینترنت نرم افزار ها نرم‌افزار هایی میباشند که صرفا از روش اینترنت قابل استعمال می‌باشند. بیشتر به تلاش و کارکرد Web Application اعتنا می‌شود و محتوای آنها چندان اهمیت ندارد و معمولا لبریز محتوا نیستند. به صورت نمونه، خدمت جیمیل یک اینترنت نرم افزار دارای شهرت میباشد.

 

?اینترنت نرم افزار ها قابلیت دسترسی به داده ها کسب و امور را از هر مکانی و در هر وقتی از شبانه روز، برای یوزرها اینترنتی مهیا می نمایند. اینترنت نرم افزار بعد از تجزیه و بررسی و تحلیل یک گروه و مشخص و معلوم نمودن ظریف نقش ها، عملکردها، و… برای آن دسته پباده سازی می‌شود و قابل ارائه در کانال داخلی و وب میباشد.

تفاوت اینترنت نرم افزار و وبسایت در چه می‌باشد؟

 

وبسایت ها بر محتوا تاکید می نمایند ولی اینترنت نرم افزار ها بر کوشش و کارکرد تمرکز دارا هستند. وبسایت، یک مقاله را برای کلیه به صورت یکسان علامت میدهد ولی یک اینترنت نرم افزار بر پایه ی تعاملاتی که با مخاطب داشته میباشد، داده ها را پردازش می نماید و به مخاطب اکران میدهد. یعنی مطالب اکران داده گردیده برای هر استفاده کننده بر پایه ی سن، عشق، جنسیت، و… مختلف با دیگر یوزرها میباشد.

یک مخاطب برای اینکه بتواند داده ها یک تارنما را مشاهده یا این که از آن به کارگیری نماید، می بایست قطعا به وب متصل خواهد شد ولی در Web Application به این شکل وجود ندارد. فقط یک توشه کافی میباشد تا اینترنت نرم افزار لود خواهد شد، بعد از آن استفاده کننده می‌تواند به طور آفلاین هم به آن دسترسی داشته باشد.