سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اپلیکیشن هایبرید

نرم افزار هایبرید همان گونه که از اسمش بر می‌آید، آمیخته ای از اینترنت نرم افزار و نرم افزار میباشد. این نرم افزار ها مانند نرم افزار های طراحی اپلیکیشن در مشهد نصب می گردند و مانند اینترنت نرم افزار ها بنظر می رسند. این نرم افزار ها بر پایه ی HTML, CSS, JavaScript نوشته میشوند و یک مرورگر بی آلایش در داخلشان دارا هستند که به اصطلاح اینترنت ویو نامیده می‌شود.

 

نرم افزار های هایبرید شایسته ترین مورد برای MVP (ارائه سریع یک متاع با امکان های مهم و اول و اخذ برخورد بازار جهت انتخاب مسیر بهبود جنس) می‌باشند. به این دلیل‌که می‌توانند در کوتاه ترین فرصت و با نیروی انسانی کمتری ساخته و عرضه شوند.

 

بطور خلاصه، نرم افزار های هایبرید، کدهای نیتیو میباشند که با تکنولوژی های اینترنت ادغام گردیده و از روش نرم‌افزار استور منتشر میشوند.

 

نرم‌افزار نویس های ترجیح میدهند که بجای اینترنت برنامه از نرم افزار هایبرید استعمال نمایند به این دلیل که به آنان این قابلیت را میدهد که از خصوصیت های دستگاه مثل ارسال ناتیفیکیشن یا این که دوربین به کارگیری نمایند.

 

همینطور برای پباده سازی و ایجاد کرد نرم افزار اندروید کافیست تنها یک توشه کدنویسی کرده و برای پلتفرم های گوناگون خروجی بگیرند. این فرمان در کنار آسانی توسعه و گسترش نرم افزار های هایبرید منجر گردیده است که‌این نرم افزار ها مجال و هزینه بسیار کمتری نسبت به اینترنت نرم افزار ها داشته باشند.

 

مزیت های نرم افزار هایبرید

 

1- ساختار کدنویسی واحد

 

2- پشتیبانی به طور همزمان از چندین پلتفرم

 

3- گسترش مطلوب، سریع و مقرون به صرفه

 

4- نرم افزار ها را می اقتدار در نرم‌افزار استورها بازاریابی کرد

 

5- آپ دیت ها سهل و آسان و سریع خواهند بود

 

6- می‌توانند به یاد، دوربین و بقیه تجهیزات تلفن همراه دسترسی داشته باشند.

 

7- امکان فعالیت آفلاین دارا هستند

 

محدودیت های نرم افزار هایبرید

 

1- نسبت به نرم افزار نیتیو، عکس العمل گرایی کمتری دارا هستند

 

2- تجربه کاربری معمولا نادیده گرفته می گردد

3- به یک پلتفرم سوم فرد متعلق می‌باشند

 

مثال نرم افزار های هایبرید برنده

تصمیم گیری

 

بعنوان یک ضابطه سرانگشتی چنانچه نرم افزار شما یک نرم افزار گرافیکی با پردازش زیاد مانند گیم باشد، قطعا از نرم افزار نویسی نیتیو استعمال کنین.

 

در حالتی‌که قصد دارید تنها روی یکی پلتفرم های اندروید، iOS یا این که ویندوز، نرم افزار خویش را منتشر نمائید، یک نرم افزار توصیه دهید.

 

در صورتی میخواهید نرم افزار شما یا این که داشبورد مدیریتی آن از روش اینترنت در دسترس باشد (مثل ورژن اینترنت اینستاگرام یا این که اسنپ)، از طریق های هایبرید به کار گیری نمائید.

 

در صورتیکه از توفیق نرم افزار خودتان مطمئن نیستید و نمیخواهید هزینه هنگفتی را صرف آن نمائید، از طریق های هایبرید استعمال فرمائید.