سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جاوا در طراحی اپلیکیشن

می شود به نترسی اذعان کرد که اکثر وقت ها نرم افزار های مندرج تا کنون با طراحی اپلیکیشن در مشهد گویش جاوا درج شده اند و جاوا بیشترین به کار گیری را در ساخت نرم افزار ها داراست. آمارها آرم میدهد که جاوا بین یوزرها از محبوبیت بسیار بالایی بر خوردار میباشد و میان کلیه گویش های اپلیکیشن نویسی بیشترین سرچ را به خویش تخصیص میدهد. اما شاید بگویید که زیرا جاوا گویش سابق تری میباشد و اکثری گویش ها جدیدتر میباشند نمی توانند از نظر تعداد دفعات سرچ با جاوا رقابت نمایند زیرا جاوا سال هاست که سرچ گردیده است ولی آنان تعدادی سال از جاوا عقب خیس می‌باشند البته این مساله خطا میباشد چون تعداد دفعات سرچ جاوا یه شکل هر ساله نیز از سایر گویش های اپ نویسی بیشتر میباشد. این مساله آرم دهنده آن میباشد که اشخاص اکثری در عالم از این لهجه نرم‌افزار نویسی به کار گیری می نمایند و تعداد عده ای که عشق و علاقه مند به یادگیری جاوا می‌باشند بسیار بیشتر از تعداد کسانی که عشق و علاقه مند به دیگر لهجه ها می باشند است.

در نمودار درصدی محبوبیت گویش های اپلیکیشن نویسی و تعداد دفعات جستجوی اسم گویش های نرم افزار نویسی در وب، جاوا در موضع اولیه قراردارد و 23% از مجموع تعداد جستجوهای هر ساله گویش های نرم افزار نویسی در وب را تشکیل می‌دهد. دیدنی میباشد بدانید که پایتون با 13% در درجه دوم نمودار تعداد دفعات جستجوی اسم لهجه نرم‌افزار نویسی در وب جای دارد و اختلاف فاحشی فی مابین درصد های جایگاه اولیه و درجه دوم وجود دارااست که نشانه دهنده آن میباشد که جاوا با اختلاف بالایی نسبت به دیگر گویش ها از نگاه محبوبیت میان یوزرها مکان خویش را گشوده نموده است.

دیدنی میباشد بدانید که خویش سیستم برهان اندروید با به کار گیری از جاوا درج شده میباشد و این به آن معنی میباشد که شما در‌صورتی‌که بتوانید جاوا را بیاموزید خواهید توانست نرم افزار های بی نقص و کاملی برای سیستم دلیل اندروید بنویسید. یعنی شما بعداز یادگیری جاوا کار کشته به تایپ کردن هر نوع اپلیکیشنی خواهید بود و هیچ محدودیتی در این مورد برای شما وجود نخواهد داشت. پس می قدرت ذکر کرد که جاوا برای اشخاصی که می‌خواهند شغل های بسیار بدون شوخی و ماهر ایفا دهند گزینش نیکی میباشد.

جاوا مطلوب ترین گویش برای گسترش نرم افزار های گوشی میباشد چون نرم افزار های مندرج با به کار گیری از جاوا قابل انجام بر روی تک تک پلتفرم های جانور برای اندروید هستند.

کاربرد های جاوا

جاوا فقط در گسترش نرم افزار های گوشی کاربرد ندارد بلکه کاربردهای فراوانی داراست که در ذیل به چندین مثال از آنان اشاده گردیده است:

 

نرم افزار های اندروید

نرم افزار های سرور

نرم افزار های اینترنت

فضای جاسازی گردیده

تکنولوژی داده های تعالی

نرم افزار های علمی

سایت ها

بازی ها

 

بعضی از نرم افزار های بسیار معروف ساخت گردیده با به کارگیری از جاوا عبارتند از:

 

ThinkFree cloud office

NASA world wind

Blu-ray Disc Association

UltraMixer

 

البته هیچ یک از سایر نرم‌افزار های مندرج با به کارگیری از جاوا به پای سیستم علامل اندروید نمیرسد و می اقتدار اعلام کرد که کلان ترین پروژه درج شده با به کارگیری از جاوا اندروید است.

خصوصیت های کلیدی گویش اپلیکیشن نویسی جاوا:

1) شیء گرایی گویش

2) قابل انجام بودن در کلیه پلتفرم ها

3) پشتیبانی از API هایی تکمیلی

4) یادگیری آسوده و خوانا بودن

5) وجود هزاران کتابخانه کد گشوده منقطع در وب برای بالا بردن امکان های جاوا به طور به طور کامل بدون‌پول

6) قابلیت کسب مهارت بالا در آن و تبدیل شدن به یک شخص ماهر در مورد جاوا با صرف برهه زمانی فرصت خیر چندان زیاد

7) وجود IDE های قادر که موجب بی آلایش خیس شدن روند کدنویسی با استعمال از گویش جاوا میشود و موجب می‌شود که نرم‌افزار نویسی در جاوا فارغ از ارور صورت بپذیرد.