سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکات مهم برای طراحی اپلیکیشن

ـ طراحی اپلیکیشن در مشهد سیستم برهان IOS منحصربه‌فرد تلفن همراه های آیفون و آی پد های کمپانی اپل میباشد که اولی ورژن ی آن در سال 2007 رونمایی شد و تا امروز که در حالا تایپ کردن این مقاله برای شما عزیزان هستیم 14 نسخه از آن رونمایی گردیده است.

 

فضا کد نویسی برای نرم افزار های IOS دور و اطراف ایکس کد میباشد و اپ های این سیستم برهان به لهجه های آبجکتیو سی و سوییفت پباده سازی و ساخت می شوند.اپلیکیشن های سیستم استدلال IOS را میتوان مشتمل از 4 نصیب دانست : 1- کرنل سیستم دلیل / 2- قسمت رسانه ها / 3- قسمت سرویس ها / 4- نصیب رئیس لمس های برگه ی تاچ موبایل.مجموع نرم افزار های این سیستم استدلال به صورتی مندرج اند که به حرکات و لمس های دست یوزرها واکنش علامت دهند که اصطلاحا به آن پباده سازی به طور رابط کاربری بدون واسطه می گویند.

 

از سایر مزیت های این سیستم استدلال قابلیت بسیار ذیل هنگ کردن آن به جهت نهفته بودن پوشه های سیستمی از دسترس یوزرها میباشد.مارکت نرم‌افزار استور مهمترین و شناخته گردیده ترین اطراف برای دانلود و نصب نرم افزار های این سیستم استدلال میباشد.

 

اما در چند سال قبل اپلیکیشن های اهل ایران برای نشر در‌این دور و اطراف گاها مشکلاتی داشته اند که اکثرا برای حل آن به سراغ نشر ورژن ی اینترنت نرم افزار اپ ی خویش رفته اند.همینطور لازم به ذکر میباشد که مارکت های اهل ایران نیز مانند سیبچه برای نشر نرم‌افزار های آی وی اس جان دار میباشد.

اهمیت به کار گیری از نرم افزار های موبایلی

 

امروزه با بسط و بسط ی سرویس ها اینترنتی و مبنی بر اینترنت , علی الخصوص در یک کدام از دو سال قبل با وجود ویروس کرونا و با اعتنا به تعطیلی خیلی از بیزنس های حضوری , اکثری از مشاغل مکان خویش را به مثال های اینترنتی خویش داده اند.به صورت نمونه خرید از دکان های اینترنتی دیگر مکان خرید از فروشگاه ها را گرفته اند , ماشین کرایه ای های اینترنتی مکان تاکسی ها را مالامال کرده اند و اکثری مثال های دیگر.

 

پس با این وجود در شرایطی‌که شما خواننده ی گرامی و ارجمند این مقاله در پی رونق بیزنس خویش می باشید مسلما بایستی به تفکر ساخت و ساز بخشی اینترنتی برای آن نیز باشید.دربین قسمت های مجازی مرتبط با بیزنس ها , از‌آنجا که تلفن همراه های موبایل بسط بیشتری نسبت به کامپیوتر ها بین قشرها جامعه داشته اند و به طور تقریب عموم از هر سنی یک تلفن همراه هوشمند یار خویش دارا‌هستند , تشکیل داد و پباده سازی نرم افزار کسب و کارتان در بستر موبایل های گوشی از تک تک قسمت های دیگر حائز اهمیت بیشتری میباشد.

 

به همین خواسته همیاران ما در کمپانی پیشگام ویرا عده ای از متخصصان حرفه ای و قابل پشت گرمی پباده سازی نرم افزار های موبایلی هم برای اندروید و هم برای IOS را گرد هم توده آورده اند تا نیاز های شما‌را با بالاترین کیفیت , کوتاه ترین مجال و مطلوب ترین بها مرتفع کنند و دیگر خیال و خاطر شما از بابت وجود اشتباهات فنی در اپلیکیشنتان به جهت پباده سازی نامناسب آن ریلکس باشد.

کلام پایانی

 

امید‌واریم مطالبی که با مورد تشکیل داد نرم افزار چه میباشد؟ برای شما مهیا نمودیم آیتم اعتنا شما قرار گرفته باشد.همینطور در شرایطی که دراین باره نیاز به کسب داده ها بیشتر و ارشادوراهنمایی داشتید همواره می‌توانید با همیاران ما در نصیب پشتیبانی همین وبسایت پیشگام ویرا تماس بگیرید.