سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقایسه سایت و اپلیکیشن

اگر میخواهید طراحی اپلیکیشن در مشهد داشته باشید این مقاله را مطالعه کنید.

مزایای یک تارنما در قیاس با نرم افزار گوشی

 

درصورتی که هدف ها شما عمدتا مرتبط با برقراری ارتباطات و بازاریابی و یا این که مفاد همگانی مانند آگهی میباشد، او‌لین قدم عملی در توفیق استراتژی شما وبسایت میباشد. عامل این کلام آن میباشد که اینترنت سایتها دارنده مزایای ذاتی مانند امکان دسترسی پهناور، سازش و هزینه‌ی تحت‌خیس ، نسبت به نرم افزار‌ها می باشند.

تارنما ها با گاز در دسترسنددسترسی سریع: تارنما ها بلافاصله در دسترس می باشند

 

یک سایت با‌گاز در همه تلفن‌های هوشمند مانند آیفون، اندروید، بلک‌بری و غیره در دسترس میباشد. برای این فعالیت نیاز به هیچ اقدامی جز وارد کردن پیوند مربوطه در مرورگر وجود ندارد. اما نرم افزار‌ها نیاز به دانلود و نصب بوسیله استفاده کننده دارا‌هستند که‌این بازدارنده مهمی برای تبدیل تعامل اول به کار بوسیله استفاده کننده میباشد.

سازش بالا: تارنما‌ها با کلیه‌ی دستگاه‌ها سازش دارا هستند

 

یوزرها هر نوع دستگاه گوشی می توانند به آسانی به سایت شما دسترسی داشته باشند و این درحالیست که برای نرم افزار نیاز به ایجاد ورژن‌های مختلف سازگار با سیستم‌ادله‌های تلفن همراه میباشد. علاوه بر این نشانی‌های وب به راحتی از روش بقیه حرفه آوری‌ها مانند پیامک، QR Code و NFC قابل تبادل میباشند.

ارتقاء: تارنما ها می‌توانند با گاز آپ تو دیت شوندوب سایتها با‌گاز آپ دیت می شوند

 

یک تارنما بسیار پویاتر از یک نرم افزار برای به روزرسانی محتواست. وقتی که شما بخواهید داده ها یک وبسایت را آپ دیت فرمائید این عمل به آسانی قابلیت و امکان پذیر میباشد. بعد از بازنویسی و به روزرسانی تغییرات، نتیجه ها آن در هرکجا قابل مشاهده میباشد. درصورتی که که در نرم افزار‌ها یوزرها مجبورند جهت مشاهده‌ی نهایی تغییرات، نرم افزار‌های خویش را آپ تو دیت نمایند.

قابلیت و امکان کاوش: سایت‌ها را میتوان به راحتی یافت

 

جستن تارنما‌ها از روش کاوش و یا این که دایرکتوری‌ها به شدت سهل وآسان میباشد. و این در حالی میباشد که زمانی که از یک اپلیکشن به کار گیری میکنید، عمدتا فقط منبع دسترسی به آن نرم‌افزار بازار سیستم دلیل هاست و این زمینه باعث میگردد احتمال یافت کردن استفاده کننده تازه از روش کاوش در وب برای نرم افزار شما به شدت کاهش پیدا نماید. این هم یکی از دیگر از پارامترهای تصمیم گیری پیرامون سئوال تارنما یا این که نرم افزار