سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی بهترین اپلیکیشن ها

چنانچه میخواهید در مورد طراحی اپلیکیشن در مشهد اطلاعات داشته باشید بهتر است ابتدا با بهترین اپلیکیشن ها آشنا باشید.

- نرم افزار جامع Microsoft Office

 

نرم افزار‌‌ آفیس

 

بسط‌دهنده:‌ Microsoft Corporation

 

مجموعه‌بندی:‌ فایده‌وری

 

امتیاز:‌ 4?4

 

بها:‌ مجانی + خرید داخل نرم‌افزار‌ای

 

تیم‌ی آفیس سه نرم افزار اسم‌آشنا و قابل متکی بودن ورد، اکسل و پاورپوینت را مخلوط کرده و افزون بر آن امکان‌های دیگری به این شرکت‌ی بسیار کاربردی افزوده میباشد. با دانلود و نصب آفیس می توانید به‌راحتی و همزمان با اشخاص دیگر روی فولدر‌های ورد عمل فرمائید، رزومه بنویسید، در اکسل فهرست صحیح فرمایید، با پاورپوینت اسلایدهای قشنگ بسازید و کل این پوشه‌ها را در تلفن همراه خویش یا این که فضای ابری فردی یا این که سازمانی ذخیره فرمائید.

 

قابلیت و امکان‌های اضافه‌گردیده بدین نرم افزار مشمول ایجاد کرد سریع PDF از تصاویر یا این که فولدر‌های ورد، اکسل و پاورپوینت، امضای PDF به یاری انگشت، کدخوان QR و تبدیل عکس به فولدر ورد قابل دستکاری و تعدادی گزینه دیگر میباشد. با اتصال حساب خویش به اشتراک مایکروسافت 365 می توانید از خصوصیت‌های مبلغی باطن نرم افزار نیز به کارگیری فرمایید.

 

دانلود برای iOS

6- نرم افزار آنالیز و عیب گیری بازی MiniReview

 

نرم افزار minireview

 

توسعه و گسترش‌دهنده:‌ Team MiniReview

 

تیم‌بندی:‌ سرگرمی

 

امتیاز:‌ 4?8

 

ارزش:‌ مجانی

 

در شرایطی که از نبود قابلیت و امکان کشف بازی و نرم افزار‌های دلخواه یا این که از دیدن فهرست تکراری بازی‌های بدون‌پول در گوگل پلی خسته گردیده‌اید، قطعا نرم افزار MiniReview را آزمون فرمایید. این نرم افزار هر هفته بازی‌های نو اندروید را به‌شکل متن و کلیپ محاسبه می‌نماید و از مجموع بازی‌های جانور تصاویر حقیقی و واقعی و با‌جزئیات ارائه می دهد. به امداد منوی باطن نرم افزار میتوانید نوع بازی آیتم عشق و علاقه‌ی خویش را پیدا فرمائید و با اخذ نوتیفکشن از نشر نظارت بازی‌های ژانر آیتم عشق و علاقه‌‎ی خویش مطلع گردید.

 

از سایر امکان‌های این نرم افزار امتیازدهی به بازی و قرائت نظرها دیگر یوزرها میباشد. همینطور می توانید فهرست بازی‌های آیتم عشق‌ی خویش را با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارید. به یاری این نرم افزار می توانید بازی‌های نو و گران بها را کشف فرمایید و از رابط کاربری بسیار دیدنی‌خیس آن نسبت به گوگل پلی لذت ببرید.

 

دانلود برای iOS

7- نرم افزار استودیوی موسیقی Cubasis 3

 

نرم افزار cubasis

 

بسط‌دهنده:‌ Steinberg Media Technologies GmbH

 

گروه‌بندی:‌ موسیقی و صدا

 

امتیاز:‌ 3?9

 

بها:‌ 29?99 دلار + خرید باطن اپلیکیشن‌ای

 

هواداران موسیقی و ضبط نوا با‌یقین از نرم افزار استودیوی موسیقی و دستکاری صوت Cubasis 3 لذت خواهند موفقیت. به امداد Cubasis 3 می توانید تخت‌گاز و به‌راحتی ایده‌های موسیقیایی خویش را به موزیک‌های فن‌ای تبدیل نمائید.

 

Cubasis 3 که یکی‌از شایسته ترین نرم افزار‌های اندروید میباشد و جوایز بخش اعظمی برده،‌ امکان انجام، ضبط، میکس و به اشتراک‌گذاری موسیقی را آماده نموده است و یکی‌از سریع‌ترین، ریلکس‌ترین و بی نقص‌ترین گوشه و کنار‌های فعالیت صوتی دیجیتال منحصر به فرد پوشه‌های صوتی و MIDI در گوگل‌پلی میباشد.