سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ابزارهای طراحی اپلیکیشن های هیبریدی

 

همینطور  طراحی اپلیکیشن در مشهد یک برنامه هیبریدی به بسط دهندگان اذن میده از مهارت هایی که دارا‌هستند به کار گیری نمایند - تکنولوژی های معمول مثل HTML 5, CSS 3 و جاوا اسکریپت. به همین برهان این نرم‌افزار ها برای توسعه و گسترش دهندگان Front-end نیازی به یادگیری دوباره یک لهجه تازه مثل Swift یا این که استعمال از ابزارهایی مثل کیت توسعه و گسترش اپلیکیشن (SDK) یا این که IDE ها که برای ساخت‌و‌ساز نرم‌افزار های Native استعمال می شوند, ندارند.

به این ترتیب در صورتیکه شما یک گسترش دهنده Front-end اینترنت می‌باشید میتونید اپلیکیشن های بسیار قشنگ و کارآمد برای تلفن همراه بسازید طوری که حتی با اپلیکیشن های Native رقابت کنه.

با به کارگیری از این اپلیکیشن ها شما بعضا از مزایا رو قربانی cross-platform بودن و راحتی گسترش می‌کنید. نرم‌افزار های Native برای یک پلتفرم خاص باصرفه شدند و اجرای با صرفه و خیر در اون گزینه دارا هستند مخصوصا هنگامی که دیتای سنگین یا این که گرافیک بالایی نیاز باشه. همینطور بدیل اینکه نرم‌افزار های Native بصورت بی واسطه نصب میگردند اون ها شایسته ترین دسترسی رو به hardware دارا هستند. تمامی ی اینها مزایایی برای نرم افزار های Native می باشند ولی فراموش نکنید در شرایطی که نرم‌افزار های هیبریدی به نیکی پباده سازی شوند به مشقت می اقتدار تفاوت دربین این دو را تشخیص بخشید.

نکته : برای تعیین نوع برنامه مطلقا پیچیدگی اون رو درنظر بگیرید. معمولا برای نرم‌افزار های معمولی خیس از نرم‌افزار هیبریدی استعمال میشه و اپلیکیشن هایی مثل بازی ها رو با Native می نویسند.

ابزارهای دوست داستنی برای ساخت‌و‌ساز اپلیکیشن های هیبریدی

از آنجایی که نرم افزار های Native برای IOS و اندروید ایده آل میباشند و برای پلتفرم خاص باصرفه شدند, تکنولوژِی های اپلیکیشن های هیبریدی درحال توسعه و گسترش اند و این سبب ساز میشه یک آیتم قابل اعتماد و مطلوب در هزینه و مدت برای گسترش دهندگان اپلیکیشن تلفن همراه باشه.

فریمورک های برنامه های هیبریدی گوشی عمل رو شل خیس کردند, اون ها دربرگیرنده کتابخانه هایی از کد, API ها و خصوصیت های دیگری می باشند که تخت‌گاز و راحتی کدنویسی شما یاری می نمایند.

فریمورک هایی برپایه Html, JavaScript و CSS وجود دارا‌هستند که درحقیقت کد رو به Native تبدیل می نمایند.

بعضا از ابزارهای دوست داستنی برپایه اینترنت برای نرم‌افزار های هیبریدی

1) PhoneGap یا این که Apache Cordova : یک فریمورک برپایه اینترنت و پلترم گسترش که بهمراه API های جاوا اسکریپت آمده و به نرم‌افزار هیبریدی شما اذن میده که در سطح دستگاه به API های دشوار افزاری مثل دوربین, ویبره, تاچ اسکرین و ... دسترسی داشته باشید.

2) Ionic Framework : یک فریمورک مجانی و متن گشوده دیگه که برپایه اینترنت است و مزایای کامپوننت های بوت استرپ 3 و AngularJS رو داره. این فریمورک دقیقا برای بسط ی نرم‌افزار های هیبریدی پباده سازی گردیده, از Html, CSS و جاوا اسکریپت به کار گیری میکنه, تعداد متعددی ابزار و افزونه داره و بسیار بی آلایش و سریع برای یادگیری است.

3) Sencha Touch 2 : یک پلتفرم توانمند و سطح بالاست که از HTML 5 و JavaScript و فریمورک ExtJS برای ساخت‌و‌ساز برنامه های هیبریدی که بسیار مشابه Native می‌باشند به کار گیری می کنه. از مزایای دیگه ی اون میشه به برخورد گرا بودن UI, شی گراء بودن و سبک MVC اون اسم موفقیت.

اینترنت نرم افزار ها (Web View)
در اینترنت نرم‌افزار محتوا از اهمیت کمتری نسبت به وبسایت شامل است. برای طراحی سایت نرم‌افزار تیم ای از نقش ها ، عملکردها ، فعالیت گرها و روال ها آیتم مطالعه قرار میگیرد و اینترنت اپ بر مبنای نیاز مشتری ساخت و در فضای اینترنت به اشتراک گذارده میشود.

ازآنجاکه پروسه عمل ساخت سایت نرم‌افزار مستلزم گذراندن وقت و مطالعات بیشتری میباشد هزینه ایجاد اینترنت نرم افزار نسبت به تارنما بیشتر خواهد بود.

اینترنت اپ برای استفاده کننده فردی سازی گردیده و ضمن نظارت نیاز های هر استفاده کننده هر آنچه را که وی نیاز دارااست برایش به اکران میگذارد. از این رو می قدرت اعلام کرد اینترنت نرم‌افزار در مقایسه با سایت با هوشمندی بیشتری کار می نماید.