سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی نرم افزار موبایل

طراحی اپلیکیشن موبایل

 

 

 

همان گونه که میدانید، امروزه طراحی اپلیکیشن در مشهد  نرم‌افزار های تلفن همراه چه در اندروید و چه در IOS پرورش و پیشرفت چشمگیری در تجارت الکترونیک و همینطور رونق کسب و فعالیت های آنلاین داشته اند. در دنیای امروز که تکنولوژی با‌گاز در درحال حاضر پیشرفت میباشد و دستگاه‌های تلفن همراه روزبه‌روز میان عموم دوست داستنی‌خیس میشوند، پباده سازی اپ تلفن همراه بسیار اهمیت پیدا نموده است.

 

همینطور کسب و امور برای برد می بایست مجموع کوشش خویش را بکنند تا برای اجرای عمل های خویش از شایسته ترین تکنولوژی های روز عالم استعمال نمایند. یکی مهم‌ترین عواملی که‌این روز ها در برد کسب و امور اهمیت داراست، پباده سازی نرم افزار گوشی برای ارائه سرویس ها و محصول ها کسب و فعالیت متبوع به مشتریان میباشد. به دنبال شما‌را با خصوصیات و مزیت های تولید قابل انعطاف افزارهای موبایلی آشنا خوا‌هیم کرد.

 

 

 

پباده سازی اپ تلفن همراه چه می باشد؟

امروزه برنامه ها و اپ های پباده سازی گردیده برای تلفن همراه های هوشمند به شدت به وسیله یوزرها برای انجام کارها مختلفی مانند استعمال از سرویس ها ماشین کرایه ای های اینترنتی، انجام خریدهای آنلاین، اینترنت گردی و... آیتم به کار گیری قرار می‌گیرند. به همین برهان این روز ها بازار پباده سازی و تولید گونه های نرم افزار های گوشی داغ بوده و موسسات فعال درین حوزه همواره در کوشش می باشند که بتوانند با پباده سازی نرم‌افزار های بهتر و کاربردی خیس یوزرها بیشتری را به سمت خویش جذب نمایند. نرم افزار های تلفن همراه برای دو سیستم دلیل اندروید و ios پباده سازی می‌گردد. 

 

پباده سازی اپ گوشی 

 

 

 

پارامترهای مفید بر پباده سازی نرم افزار تلفن همراه

مایحتاج میباشد بدانید که پیش از مبادرت برای پباده سازی نرم‌افزار تلفن همراه، بایستی معین فرمایید که میخواهید پروژه خویش را برای سیستم ادله اندروید مقدمه فرمائید و یااینکه مقصود از پباده سازی و ساخت‌و‌ساز قابل انعطاف افزارهای گوشی برای سیستم برهان ios هست؟

 

برای گزینش هرکدام از این سیستم عوامل پارامترهای متعددی تاثیرگذار می‌باشد که در پی می‌خواهیم شما‌را با یکسری گزینه از آن‌ها آشنا کنیم:

 

- هزینه پباده سازی نرم افزار تلفن همراه: پباده سازی و تولید نرم افزار برای سیستم برهان اندروید در مقایسه با سیستم استدلال ios نیاز به هزینه کمتری داراست که‌این استدلال منجر شده‌است تعداد طراحان قابل انعطاف افزارهای اندروید خیلی بیشتر از طراحان و برنامه نویس ها ios باشد. یکی‌از عواملی که منجر می‌شود هزینه تولید نرم افزار برای پلتفرم ios بیشتر باشد، پیچیده خیس بودن نرم‌افزار نویسی قابل انعطاف افزارهای ios هست.

 

- عرضه به بازار: به صورت کلی برای عرضه اپلیکیشن ها و قابل انعطاف افزارهای ios فقط یک درگاه با تیتر «اپل استور» وجود دارااست این درحالیست که برای ارائه اپلیکیشن های اندرویدی تعداد درگاه های بیشتر و کارکشته تری وجود داراست. علاوه بر این، عدم وجود هیچ سیرتکامل واسطه برای تکثیر قابل انعطاف افزارهای اندرویدی میان تلفن همراه ها و دستگاه های متعدد یکی عامل ها بسیار مهمی میباشد که در عرضه برنامه های اندرویدی تاثیرگذار هست. در حالیکه شما اصلا نمی توانید به راحتی قابل انعطاف افزارهای آیفون را میان دستگاه ها جابجا نمائید و برای استعمال از آن‌ها به طبعً بایستی به سراغ بازارهای مجاز بروید.

 

- ترازو کیفیت ایجاد نرم‌افزار: یکسری فیلترهای خاصی برای عرضه قابل انعطاف افزارها در بازارهای اندروید و ios وجود دارااست که معیار کیفیت قابل انعطاف افزارهای پباده سازی گردیده را گزینش می نمایند. در مجموع از آنجایی که اپلیکیشن های گزینه استعمال در سیستم ادله ios از فیلترهای کیفی اپل استور عبور می نمایند، از کیفیت بیشتری برخوردار می‌باشند که برهان این قضیه، وجود مقررات و قوانین سختگیرانه تریست که شرکت اپل در لحاظ گرفته میباشد. از طرف دیگر زمانی که شما مبادرت به پباده سازی برنامه تلفن همراه برای اندروید می کنید، به جهت وجود متخصصان بیشتر و پرداخت مخارج کمتر، جنس آخری در حین به کار گیری به وسیله یوزرها از کیفیت خیر برخوردار خواهد بود.