سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا باید نرم افزار موبایل طراحی کنیم؟

 

همیاری با  طراحی اپلیکیشن در مشهد موسسه ها شبیه، به شما امداد می نماید از پیروزی آن ها نیز فایده مند شوید، این عمل مشتریانی بیشتری برای شما به ارمغان می‌آورد. با تنظیم یک لیست از دیگر شرکت های و پیوستن به آنان، یک اپ برای رد و بدل کردن تبلیغات در میان خویش صورت دهید، با این فعالیت بهره عاید هر دو طرف می‌شود و به سود مشترک می انجامد

لوگو و شعار مارک شما مدام روی شیت گوشی مشتریانتان قرار خواهد داشت. براین اساس هرگاه مشتریان به محصولاتتان نیاز داشته باشند مسلما شما‌را به حافظه می‌آورند، چون اسم و لوگوی شما‌را همیشه مقابل چشمانشان چشم اند. این مزیت رقابتی مهمی میباشد، و شما‌را از رقبایی که نرم‌افزار تلفن همراه ندارند متمایز میسازد. براین اساس، چنانچه قصد دارید آشنایی و دانایی مخاطبان را نسبت به مارک کسب و کارتان اتقاء دهید و برندسازی تان را تقویت نمائید، این مزیت نرم افزار گوشی درین عمل به شما یاری فراوانی میکند.

پلیکیشن گوشی یک ابزار گران بها برای بازاریابی میباشد. چون میتوان آن را به شبکه های عمومی متصل کرد. یوزرها از این شیوه می‌توانند داده ها و تجهیزات نرم‌افزار شمارا با خانواده و دوستانشان به اشتراک بگذارند. براین اساس، برنامه و مارک شما با هزینه معدود به سایرافراد معرفی شود. دیگر مزیت نرم‌افزار گوشی، قابلیت و امکان ارسال نوتیفیکیشن (اعلان) میباشد. شما با ارسال نوتیفیکیشن می توانید جدیدترین حوادث، پیشنهادات ویژه و تخفیفات را تخت‌گاز به اطلاع مشتریانتان برسانید.

نرم افزار موبایلی که قابلیت و امکان خرید آنلاین مال داشته باشد می‌تواند مانند بقیه کانالهای فروش، مثل دکان و دکان آنلاین، تبدیل به منبع درآمدی جدیدی گردد. رزرو رستوران، خرید بلیط سینما، خرید جنس و سرویس ها، و بقیه کار های شبیه، فقط با چند دفعه لمس برگه تلفن همراه قابلیت و امکان پذیر خواهد بود. اینک، بخش اعظمی از کسب و عمل ها از این مزیت برنامه گوشی استعمال میکنند. علاوه بر این، قابلیت اخذ وجه بابت اکران تبلیغات و یا این که افزایش ورژن نرم افزار استفاده کننده نیز وجود داراست.

 

بخش اعظمی از صاحبان موسسات و کسب و امور هنوز با مزیت اپ تلفن همراه و گنجایش های فراوان آن آشنا نیستند. اپ گوشی می تواند تاثیر بسیار مثبتی در ارتقاء فایده وری، کارآمدی و رقابت پذیری شرکت های داشته باشد و مزیت رقابتی ارزشمندی را به آنان ارائه نماید. در صورتی‌که پیرو شیوه جدیدی برای یافتن مشتریان بالقوه و تبدیل آنان به مشتریان متعهد می‌باشید، جواب «برنامه تلفن همراه» میباشد. طرز های مختلفی نیز برای پباده سازی و ساخت و ساز نرم افزار گوشی وجود دارااست. از استخدام نرم‌افزار نویس تلفن همراه گرفته تا پیشنهاد برنامه منحصربه‌فرد و به کارگیری از سرویس ها نرم‌افزار ساز آنلاین. ولی در صورتی فعلا سایت دارید می توانید به راحتی نرم افزار خویش را به طور آنلاین و اتومات بسازید، تجهیزات و پلاگین های آیتم نیازتان را به آن اضافه نمائید، و از آن به کار گیری نمائید.

 

 

 

 

Mar 27, 2014
Admin
4 Comments
Design, Blog
پباده سازی برنامه تلفن همراه
پباده سازی برنامه گوشی
پباده سازی برنامه گوشی
Mobile App Design
پباده سازی برنامه تلفن همراه