سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اپ ساز نرم افزار موبایل


Swag IQ -7
Swag IQ
Swag IQ

آیا طراحی اپلیکیشن در مشهد  شما هیجان یک گیم شوی خوب را دوست دارید؟ اپ بدون پول Swag IQ را برای آزمایش علم داده ها همگانی خویش در یک بازی زنده چک نمائید. صرفا با بازی کردن میتوانید پول کسب نمایید و درصورتی که به کلیه‌ی سوال های جواب درست بدهید اجرو پاداش وسیع آن را غالب خواهید شد.


به شما یکسری سوال های داده ها همگانی و جواب های یک‌سری مورد‌ای برای هر یک از سوالهای، ارائه داده میگردد. صرفا 10 ثانیه زمان دارید تا هر مورد از جواب های خویش را گزینش نمایید.

Bananatic -8
Bananatic
Bananatic

این اپلیکیشن بوسیله سازندگان بازی برای تست بازی های نو خویش و به چنگ آوردن نظرها و پیشنهادات برای بهبود بازی استعمال می‌گردد. همینطور یک جامعه درگیر کننده برای بازی سازان میباشد که میتوانند از روش این اپ یکدیگر را ملاقات کرده و راجع به بازی ها، باگ ها، توسع? بازی و مورد ها دیگر مشاجره نمایند.

به خیال انجام بازی و تایپ کردن نظراتتان، یک ارز مجازی باطن نرم‌افزار‌ای اخذ می‌کنید که می‌توانید بردهای خویش را به محتوای دیجیتال، بازی های پریمیوم و حتی گیف کارت تبدیل فرمائید.

در منزل بمانید : دست کم های سرعت لازم برای استریم بازی ، تماس ویدیویی و ...
Brain Battle -9
Brain Battle
Brain Battle

مجموع کاری که شما می بایست انجام دهید این میباشد که‌این اپلیکیشن بدون پول را دانلود کرده و هرمورد از بازی های آن را برای گردآوری بلیط بازی فرمائید. برای برداشت جوایز نقدی می بایست دست‌کم یک بلیط اخذ نمائید. هرچه بلیط بیشتری داشته باشید، بخت غالب شدن اجرو پاداش عظیم شما بیشتر خواهد بود.

Brain Battle در Google Play store و iTunes App store جان دار می‌باشد.

Lucky Day -10
Lucky Day
Lucky Day

از بین گونه های بازی ها، برای مثال اسلات، قرعه کشی، اسکرچ و غیره، تعیین نمائید. شما اقبال موفق شدن جوایز نقدی حقیقی به عنوان مثال قرعه کشی روزمره 100000 دلاری را دارید.

حتی در صورتی این پاداش وسیع را چیره نشوید، امتیازی کسب می‌کنید که میتوانید از آن ها برای گیفت کارت مغازه های دوست داستنی مانند آمازون به کارگیری نمائید.

Givling -11
Givling
Givling

شما می‌توانید در بازی های داده ها همگانی کمپانی نمایید و مبلغی 4 تا 5 رقمی موفق گردید. برای جواب به هر سؤال صرفا 10 ثانیه مجال دارید، پس نمی توانید تقلب کرده و آنلاین پاسخ های آن را پیدا نمائید.

مقصود شما بایستی این باشد که با انجام برخی اقدامات خاص مانند تعامل با تبلیغات، کمپانی در پیشنهادات حامی مالی و غیره، به صدر جدول برسید. در حالتی که به صدر جدول برسید، بخت چیره شدن 50000 دلار، برای پرداخت بدهی تحصیلی و رهن، را خواهید داشت.

PCHGames -12
PCHGames
PCHGames

به PCHGames بروید تا به کارت های اسکرچ دسترسی پیدا کرده و اقبال خویش را برای پیروز شدن پاداش نقدی تا 2500 دلار، آزمون فرمایید.

در قبال بازی کردن ژتون هایی خواهید گرفت که می‌توانید از آن‌ها برای ورود به لیست اخذ اجرو پاداش به کار گیری نمایید. در‌صورتی‌که حقیقتاً خوش اقبال باشید، میتوانید تا 1 میلیون دلار غالب گردید.

اعجاز در کسب درآمد در خانه با بیشتراز 40 ایده لبریز پول