سفارش تبلیغ
صبا ویژن

با اپلیکیشن ساز اشنا شوید

 

مثال ای از تعرفه نرم‌افزار منحصر به فرد :
به چه شکل نرم افزار بسازیم

آخر فعالیت را میتوانید ملاحظه کنید و چک فرمایید.
در  طراحی اپلیکیشن در مشهد بخش اعظمی از موردها کسب و عمل ها از کمپانی یا این که شخص نرم‌افزار نویس گله دارا‌هستند که پروژه آن چیزی وجود ندارد که شما گفتید یا این که آن چیزی وجود ندارد که می بایست باشد.این زمینه میتواند موجب ارتقاء دوران تحویل پروژه یا این که غم میان مشتری و صاحب کار خواهد شد.البته در تارنما سازها این قابلیت برایتان مهیا میباشد که برنامه تشکیل‌شده را ملاحظه کنید و بدون نقص آزمایش فرمایید.این زمینه بسیار اصلی میباشد و به شما امداد می نماید که برنامه مطلوب با نیازتان را داشته باشید.

سریعتر به برنامه کسب و کارتان می رسید.
بسیار رایج میباشد که صاحبکار توصیه پروژه را به کمپانی یا این که فرد میدهد و عهد و پیمان تحویل پروژه در طی مشخصی را میگیرد که در موعد مقرر نمی تواند پروژه را تحویل بگیرد. ممکن میباشد صاحبکار کلی طرح ریزی داشته باشد به عنوان مثال بخواهد پیش از عید باستانی محصولش را از روش برنامه به مشتریانش ارائه کندواین زمینه میتواند صاحب کار را در گیر ضرر و زیان و ضرروزیان نماید.نکته قوت برنامه سازها این میباشد که میتوانید در کوتاه ترین مدت حتی برخی اوقات با تعدادی کلیک بی آلایش در‌حد یکی از دو ساعت نرم افزار کسب و کارتان را بسازید.

میتوانید فارغ از یاری به دست آوردن از نرم افزار نویس و احیانا پرداخت هزینه برنامه خودتان را بروز رسانی نمایید.
فرض فرمائید شما نرم‌افزار منحصربه‌فرد دارید و با بخشی از رابط کاربری نرم‌افزار نقص‌ دارید برای تغییر و تحول و بروز کردن آن می بایست با کمپانی تماس حاصل نمایید و کمپانی به اپ نویس بسپارد که فعالیت شما‌را انجام دهد این ممکن میباشد وقتگیر و هزینه بر باشد.البته در پنل نرم افزار ساز این قابلیت و امکان وجود دارااست که فارغ از امداد تصاحب کردن از نرم‌افزار نویس اندرویدی خودتان تغییرات را انجام دهید.

می توانید اپلیکیش کسب و کارتان را در پلتفرم های مختلف داشته باشید.
نرم‌افزار ساز ها به شما این قابلیت را میدهند که فارغ از پرداخت هزینه اضافه همزمان درپلتفرم اندروید , ios و یا این که اینترنت قابل انعطاف افزارتان را ارائه نمائید. این مورد مخارج اضافه به شما زور می نماید چنانچه بخواهید از نرم‌افزار منحصر استعمال نمایید.

چرااپلیکیشن ساز تعرفه زیر تری به نسبت نرم‌افزار منحصر داراست؟
همانگونه که در گزاره بالا توضیح دادم برنامه سازها سیستم های آنلاینی میباشند که یک توشه بوسیله یک گروه قابل انعطاف افزاری اپ نویسی گردیده اند و تجهیزات موردنیاز برای کسب و کاردراین سیستم پیش گویی شده‌است.

هنگامی که شما می‌خواهید اپ کسب و کارتان را بسازید دیگر نیازی به پباده سازی نرم‌افزار از صفر نیست و به راحتی می‌توانید از پنلی که برای آن‌ها پیش گویی شده‌است نرم‌افزار کسب و کارتان را بسازیدو از نرم افزار ساز پشتیبانی بگیرید.

البته هنگامی که توصیه برنامه مخصوص می دهید گروه یا این که فرد اپ نویس دوران میگذارد و برنامه کسب و کارتان را به طور منحصربه‌فرد پباده سازی می نماید که بابت این فعالیت از شما حقوق و دستمزد اخذ می نماید.به‌این استدلال میباشد که تعرفه تولید نرم افزار اندروید یا این که ios به طور مخصوص بیشتر میباشد.اما هر مورد از این طرز ها مزیت ها و معایب خودشان را دارا هستند که به دنبال به آنان خواهم پرداخت.