سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اموزش طراحی نرم افزار اندروید

 

 

از طراحی اپلیکیشن در مشهد  در آغاز نرم‌افزار ها با مقصود سرگرمی یوزرها پباده سازی و ارائه شدند که ولی بیشتر برای بازی ها و یا این که نرم‌افزار های بی آلایش کاربردی بودند. ولی پس از سپری شد دوران و با تغییر تحول نیازها، نرم‌افزار های جدیدی ظهور کردند. برنامه هایی که می توانستند در معدود کردن وزن، خوراک، خرید کردن، ورزش و یا این که انجام شغل های روزانه به ما یاری نمایند. حتی برای خاموش و یا این که به تکان درآوردن خودرو هم قادر است پای یک نرم‌افزار دربین باشد. ولی در کسب و عمل های امروزه وب سایت و برنامه فروشگاهی بیشتر گزینه تمایل قرار گرفته و برد دیده گیری نیز داشته میباشد.

 

چنانچه شما دوست دارید با گونه های سبک های متفاوت پباده سازی برنامه آشنا گردید و بدانید شایسته ترین نرم افزار پباده سازی مغازه اینترنتی ماهر یا این که هر نوع کسب و کاری کدام میباشد توصیه می‌کنم نوشته‌علمی شایسته ترین خصوصیت های پباده سازی برنامه فروشگاهی اندروید و ios را مطالعه فرمائید.

 

نوشته‌ی‌علمی یادگرفتن ایجاد نرم افزار اندروید بدون‌پول و سوای اپلیکیشن نویسی به شما پلاگین هایی را معرفی می نماید که بتوانید برای خویش اپ اندروید را مجانی پباده سازی فرمائید.

 

فرآیند یادگرفتن تولید نرم افزار اندروید یا این که ios

انتخاب مقصود

پباده سازی ایده

تحقیق و تفحص

تحقیق بر روی فروش و بازاریابی

تولید Wireframe

معلوم کردن نمودارها و اطلاعات

نظارت سبک

ساختن برنامه

پباده سازی رابط کاربری

آزمایش کردن

تصحیح دوباره

آزمایش در گونه های دستگاه ها

منتشر کردن اپ

استانداردهای ضروری ایجاد نرم افزار ماهر

در شرایطی‌که شما هم در راز خویش یک ایده عالی برای ساخت‌و‌ساز نرم‌افزار تلفن همراه دارید ولی با طریق اجرا و پیاده سازی آن با معضل روبرو می باشید. خوب جایی آمده اید! با ما یار باشید تا فرایند پباده سازی اپ گوشی از قدم نخستین تا انتها را بگویم.

 

1- انتخاب مقصود

خوب در شرایطی که در همین اولِ شیوه مقصود خویش را انتخاب نکنید از ادامه رویه گشوده می‌مانید. البته برای گزینش مقصود خویش بهتر میباشد به یکسری سوال های اصلی جواب دهید.

 

نرم افزار گوشی شما دقیقاً چه کاری می‌خواهد انجام دهد؟

در ساخت‌و‌ساز اپ خویش چه گونه می‌توانید حیث یوزرها را جلب نمایید؟

این برنامه چه مشکلی را حل خواهد کرد؟

آیا معاش عموم را بی آلایش خیس می نماید؟

روش عرضه برنامه شما در بازار چه گونه میباشد؟

در شرایطی که شما بتوانید به سوال های پایین جواب دهید و آنها‌را واضح سازی نمائید با ناکامی و خطرها کمتری روبرو خواهید شد.

 

2- پباده سازی ایده

خوب! تا اینجا صرفا می‌دانید چه میخواهید و مقاصد خویش را معین و شفاف نموده اید در مرحله آن گاه می بایست طرح هایی که در ذهن تان میباشد را پباده سازی فرمایید. برای مثال برای جلب لحاظ یوزرها از چندین طرز میخواهید به کار گیری فرمایید می‌خواهید هدایا بدهید و یا این که تخفیف. میخواهید در اپ خویش از تبلیغات درونی استعمال نمائید یا این که خیر؟ پباده سازی این نظرات با جزئیات به شما امداد می نماید طرح خویش را بهتر بچینید.

 

فراگیری ساخت و ساز اپ قدم نخستین ایده3- تحقیق و تفحص

وقت آن رسیده که بر ایده نرم افزار خویش تحقیق نمائید. شاید به لحاظ شما ایده برنامه شما کامل و خیلی عالی باشد ولی بایستی کاوش نمائید شاید کسی پیش از اینً ایده شما‌را امنحان نموده باشد. با این فعالیت علاوه بر کشف کردن رقبا پی خواهید موفقیت که نقاط ضعف و قوت آن ها چه میباشند و شما چه‌گونه میتوانید از این نقاط ضعف به نفع خویش منفعت ببرید در‌این حالت میباشد که میتوانید در اولِ عمل توانا خیس از رقبا ظواهر گردید. همینطور با کاوش در وب احتمالاً عملی شدن ایده خویش را نیز محاسبه نمایید مشاهده کنید ایده تان حقیقتاً قابل اجراست یا این که خیر؟

 

4- تحقیق بر روی فروش و بازاریابی

پس از روند بالا می بایست شما بر روی فروش و بازاریابی خویش وقت بگذارید. اینکه چه طور میخواهید از اپ خویش کسب درآمد فرمائید. اینکه بازار مقصود شما چه اشخاصی می‌باشند. اینکه استراتژی فروش شما چه گونه باشد. برنامه را در چه مارکت هایی برای چشم شدن قرار دهید و خیلی از مسائل دیگر که نیاز به تحقیق و نظارت داراست. هر چه داده ها خویش را در این باره فراتر ببرید از خطاهای احتمالی در آینده در امان خواهید بود.

 

5- تولید Wireframe

در‌این قدم می بایست یک راهنمای تصویری از نرم‌افزار خویش پباده سازی فرمایید. در‌این‌صورت شما می‌توانید ایده خویش را بهتر فهم و شعور نمایید برای تحقق این مقصود می‌توانید از وبسایت های http://visio.microsoft.com یا این که https://wireframe.cc به کارگیری نمایید.

 

یادگرفتن پباده سازی و ساخت‌و‌ساز برنامه اندروید با Wireframe6-مشخص و معلوم کردن نمودارها و اطلاعات

شما می بایست همه اطلاعات و نمودار ها را مشخص و معلوم و شفاف نمایید. این عمل برای راحتی عمل با API بسیار مایحتاج میباشد. شاید بپرسید API چه میباشد؟ مخفف واژگان Application Programming Interface میباشد که به عبارت معمولی می اقتدار آن را به «رابط اپلیکیشن‌نویسی اپ» ترجمه کرد. البته به چه دردی میخورد؟ برای اینکه نرم‌افزار گوشی شما بتواند با خدمت گوگل رابطه برقرار نماید برای مثالً به کارگیری از گوگل مپ نیاز به API دارید. به ذکر معمولی خیس چند استاندارهای تعریف و تمجید گردیده برای رابطه برقرار کردن دربین نرم‌افزار و خدمت گوگل میباشد و نرم‌افزار ها برای دستیابی به داده های ما یحتاج خویش به کانال وب نیاز به API دارا‌هستند.

 

7- ارزیابی سبک

درین مرحله تنظیم ورژن پیش اکران از نرم‌افزار و کشف کردن نقاط ضعف و قوت اپ میباشد.. برای کشف کردن نقاط ضعف و قوت آن کوشش نمائید هم از اشخاص کارشناس و هم از خانواده و یا این که دوستان امداد بگیرید. در‌این‌حالت‌ با اطمینان بیشتری اصلاحات را انجام می دهید.

 

8- ساختن برنامه

با بازخوردی که در مرحل قبلی گرفته اید بهتر می‌توانید نرم‌افزار را بسازید و در‌این مرحله برای ایجاد نرم‌افزار مبادرت نمائید. از تهیه و تنظیم مقر اطلاعات، سرورها گرفته تا تهیه و تنظیم API ها و… همگی را انجام دهید.

 

9- پباده سازی رابط کاربری

مطالب های دارای ارتباط

یادگرفتن نام نویسی در زرین پال و ساخت و ساز درگاه پرداخت

 

یادگرفتن شایسته ترین کسب و فعالیت اینترنتی در خانه با درآمد خوب در سال 98

 

16 رویکرد کسب درآمد از وب به یار و همدم 3 طلسم بی آلایش ولی مفید!

 

این مرحله نیاز به یک طراح و کارشناس رابط‌ گرافیکی برنامه دارید تا بتواند یک رابط کاربری عالی را برای شما ارائه دهد. چون برنامه شما بایستی با طرح های دیدنی، تماشاچی را به سمت خویش بکشاند. رابط کاربری بایستی بر پایه ی ذوق و سلیقه بازار هدق تهیه و تنظیم گردیده باشد تا بتواند به پیروزی رسد و خیر ذوق و سلیقه شما! از این رو شما در انجام این عمل نیاز به کارشناس دارید.

 

یادگرفتن ساخت‌و‌ساز نرم‌افزار و پباده سازی رابط کاربری10- آزمایش کردن نرم افزار

درین مرحله بایستی کل بخش های نرم افزار را آزمایش نمائید. هم از حیث ساختاری و هم از حیث رابط کاربری می بایست سعی اپ را آیتم محاسبه قرار دهید. برای عملکر بهتر می‌توانید از Proto.io یا این که Pixate منفعت ببرید. این دو به شما امداد می نمایند تا مجموع لایه ها و تعاملات نرم‌افزار را به خیر آنالیز نمایید.

 

11- تصحیح دوباره

پس از آزمایش کردن می بایست از بازخوردهای سایرافراد مجدد استعمال نمایید. بهتر میباشد عده ای که در مرحله نخستین نرم افزار را چشم بودند مجدد آن را گزینه نظارت قرار دهند و اشتباهات احتمالی را ذکر نمایند تا شما مجدد ایرادات را تصحیح فرمایید.

 

12- آزمایش در اشکال دستگاه ها

پس از به دست آوردن بازخوردها و تصحیح دوباره برای نرم‌افزار نیاز میباشد که آن را در دستگاه های متفاوت آیتم چک قرار دهید درصورتی که نرم افزار شما اندرویدی میباشد بایستی در دستگاه های گوناگون گزینه نظارت قرار گیرد ولی در حالتی که اپلیکیشن شما ios میباشد بهتر میباشد از پلتفرمی به‌اسم TestFlight استعمال فرمایید. در‌صورتی‌که شما در زمینه‌ی اپ خویش روی دستگاه‌های گوناگون نگران میباشید، یهتر میباشد از Pre-Apps به کارگیری فرمایید. این فعالیت به شما امداد می‌نماید تا از سازش اپ خویش با دستگاه‌های متفاوت اطمینان نتایج فرمایید.

 

13- منتشر کردن برنامه

در‌این مرحله میتوانید با خیال و خاطر ریلکس نرم افزار خویش را منتشر نمائید. در صورتی‌که اپ شما اندرویدی میباشد می‌توانید به مغازه اندروید ( Google Play) آن را ارائه دهید و در شرایطی که نرم‌افزار شما ios میباشد میتوانید در (App Store) ارائه دهید. البته در جمهوری اسلامی ایران بیشتر در کافه بازار بیشتر نرم افزار ها ارائه میشود.

 

به حافظه داشته باشید که‌این انتها عمل وجود ندارد و از این به آن گاه می بایست مجدد اپلیکیشن را گزینه تحلیل قرار دهید و برخورد بگیرید همینطور در بازاریابی و فروش هم به طور مداوم و پیگیر عمل خویش را استارت فرمائید. در‌پی بایستی استاندارهای ما یحتاج برای ساخت‌و‌ساز نرم‌افزار را نیز در لحاظ بگیرید.

 

فراگیری ساخت‌و‌ساز اپلیکیشناستانداردهای ضروری ساخت و ساز نرم افزار ماهر

شما برای داشتن یک اپلیکیشن فوق العاده و ماهر نیاز دارید چند استانداردهایی را رعایت فرمائید که درصد برد برنامه شما‌را ارتقاء می‌دهد. ولی این استانداردها عبارتند از: