سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژگی های اپلیکیشن اندرویدی مناسب چه چیز هایی هستند؟

ویژگی های اپلیکیشن اندرویدی مناسب چه چیز هایی هستند؟

 

 

خصوصیت های برنامه اندرویدی مطلوب چه چیز هایی میباشند؟

soheyla

 

ظواهر مطلوب

 

یکی مهم ترین خصوصیت های طراحی اپلیکیشن در مشهد  و  اپ اندروید، داشتن ظاهری مطلوب و یک گرافیک بی نقص است. متاسفانه نرم افزار های اهل ایران دراین باره گهگاه ضعف های بسیار بزرگی دارا هستند. برای داشتن یک ظواهر مطلوب می بایست به رنگ بندی و روانشناسی رنگ ها اعتنا بسیار ویژه ای خواهد شد.

 

نکته ی مهمی که در باره ظواهر می بایست در حیث داشته باشید این میباشد که دقیقا به اندازه ی کوشش نرم افزار اهمیت دارااست. یک ظواهر خوب می‌تواند به تنهایی بسیار جالب باشد. حتی می تواند برخی از عیب های کوچک نرم افزار شمارا هم بپوشاند.

 

امنیت بالا

 

در صورتی نرم‌افزار شما اطلاعاتی از استفاده کننده را ذخیره میکند می بایست برای بالا بردن امنیت آن همت نمایید. داده ها قادر است هر چیزی باشد که از موبایل مخاطب وارد نرم افزار شما می شود. در‌صورتی‌که نرم افزار امکان برقراری رابطه با وب را هم داشته باشد، امنیت بسیار بیشتر از قبلی مطرح می گردد.

 

امنیت از دو جهت اهمیت داراست، در صورتیکه از این گزینه غافل گردید ممکن میباشد سرور های شما مبتلا مشکل شوند و به صدق فعالیت نکنند. ولی قابلیت دارااست داده ها یوزرها شما که به طور آنلاین در سرور ها ذخیره گردیده اند لو بروند. درصورتی که هر کدام از این اتفاقات برای شما صورت بدهد، ضربه ی بسیار بزرگی به برندتان وارد می گردد. پس مطلقا در هنگام ایجاد نرم افزار تمامی ی مواقعی که امنیت نرم افزار شمارا تهدید میکنند از میان ببرید.

 

پشتیبانی خوب

 

این آیتم که یک اپ به پشتیبانی نیاز ندارد اعتقادوباور به طور کامل نادرستی میباشد. امروزه یکی‌از ضروری ترین خصوصیت های نرم‌افزار اندروید، داشتن یک گروه پشتیبانی قدرتمند و ماهر است. وقتی که مشکلی در اپ شما وجود داراست و نمیدانید کدام بخش ضعف دارااست، سوالاتی که از پشتیبانی پرسیده می‌شود می‌توانند تماما راهنمای شما باشند.

 

برای ارائه ی یک پشتیبانی توانمند و ساخت و ساز یک مارک خوب از اپلیکیشن خویش، این موردها را مسلما رعایت نمائید:

 

اخذ حیث از مشتریان

 

حدودا در کلیه ی نرم‌افزار های مشهور عالم می توانید این نصیب را به عنوان Send FeedBack پیدا نمائید. یوزرها می‌توانند پیشنهادات بسیار خیر و خوبی برای آپ تو دیت رسانی اپلیکیشن ارائه بدهند. اشتباهات ریز و درشتی که خودتان هنوز متوجه نشده اید را به شما نشان می‌دهند. احترام گذاشتن به ایده ها و پیشنهادات مخاطبین محبوبیت شما‌را یک‌سری برابر ارتقاء خواهد بخشید.

 

ارائه به روز های منظم

 

برای برطرف کردن اشتباهات اپلیکیشن و یا این که افزودن امکان های نو مدام آپ تو دیت های نو برای اپ منتشر فرمایید. ارائه آپ دیت ها این شم را به یوزرها می‌دهد که به ایده ها آن‌ها دقت نموده اید. برنامه هایی که مقطع متعددی از آپدیت رسانی آنان قبل میباشد، تماما متروکه به حیث میرسند.