سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین زبان های برنامه نویسی موبایل در سال 2020 را بشناسید

 


فراگیری پایتون
جلوه های بصری و open GL :
از طراحی اپلیکیشن در مشهد  آنجایی که Kivy در نرم افزار نویسی اندروید با پایتون به OpenGL دسترسی دارااست، میتواند آرایه وسیعی از جلوه های بصری را به طور بی نقص با صرف رندر مقداری انجام دهد. کیوی همینطور از PyGame به کار گیری می نماید، به این ترتیب ساخت‌و‌ساز بازی ها بسیار بی آلایش خیس می‌گردد (در صورتیکه چه شما می بایست کد PyGame جان دار را برای Kivy دستکاری فرمائید). PyGame دارنده ماژول هایی برای پباده سازی انواع، رندرینگ، عکس العمل با رنگ ها و پخش موسیقی هست.

درخواست های کانال غیر هم زمان :
یکی خصوصیت های اساسی در هر نرم‌افزار های ساکن دست کم برای کسانی مثل اینجانب که در درون و بیرون از منطقه کانال مسافرت می نمایند، بضاعت و توان کامل شدن درخواست ها وقتی که یک کانال در دسترس میباشد، هست. یعنی اینجانب دوست دارم که وقتی که وارد تونل شدم هم روی موبایل خویش بتوانم فعالیت انجام دهم و آن‌گاه وقتی که به یک ایستگاهی رسیدم بتوانم کل شغل های خودم را به همگام سازی کنم و بر روی خزانه اطلاعاتی ابری تثبیت شوند.

خصوصیت های UI
: kivy دارنده یکسری ویجت و در دست گرفتن های پباده سازی گردیده زیبایی می‌باشد. شما می‌توانید فارغ از دسترسی به یک طراح ، به مثال های پیش فرض دسترسی پیدا نمائید و آنها‌را آزمون فرمایید در این‌حالت برای پیشبرد سریع پروژه شما بسیار اثر گذار خواهد بود.

به چه چیزی برای پیروزی در اپلیکیشن نویسی اندروید با پایتون با کتابخانه kivy نیاز دارید؟
شما می بایست یک فهم کاملی از پایتون داشته باشید. برای مبتدیان ضروری میباشد که پیش از مقدمه یادگیری اپ نویسی اندروید با پایتون با کتابخانه kivy به طبع با پایتون شناخت بی نقص را کسب کرده باشند. شما مورد نیاز وجود ندارد به یک نرم‌افزار نویس کارشناس پایتون باشید ولی شما می بایست به حدی خودتان را برسانید تا به راحتی بتوانید از APIها و سندها مربوطه درین گویش به کارگیری فرمایید.

بهترین زبان های برنامه نویسی موبایل در سال 2020‌ را بشناسید

 

 

با ظهور تلفن‌های هوشمند، صنعت نرم افزار نویسی گوشی هم رونق گرفت. به جهت کاربرپسند بودن و در دسترس بودن اپ ‌های گوشی به نسبت صفحه های اینترنت، پیروز کسب‌وکارها علاقمند می‌باشند ورژن اپلیکیشنی اینترنت‌تارنما‌های خویش را نیز در چنگ یوزرها قرار دهند. همینطور بسط اپ های گوشی و قرار دادن این اپلیکیشن‌ها در Appstore ها، همواره بهره نیکی برای گسترش دهندگان نرم افزار‌های تلفن همراه به همپا داراست. این‌ها عوارض خیر میباشند برای به وجود وارد شدن بازار کار نیک، برای بسط دهندگان برنامه های گوشی. به جهت محبوبیت و جامعه آماری بسیار بالایی که سیستم ادله‌های اندروید و ios دارا هستند، درین نوشته ی علمی تنها به‌این دو سیستم‌استدلال و معرفی شایسته ترین گویش های اپلیکیشن نویسی تلفن همراه برای گسترش نرم افزار‌ پایین این سیستم‌دلیل‌ها میپردازیم.

 

شایسته ترین لهجه های نرم‌افزار نویسی تلفن همراه( Croos-platform )

شایسته ترین لهجه های اپلیکیشن نویسی گوشی- کراس پلتفرم

ایده مهم اپ های کراس پلترفم این میباشد که با تایپ کردن یک کد، بتوانید آن را روی سیستم‌برهان‌های متعدد اجرا نمایید. این ایده به صرفه‌جویی در مسائل مالی، دوران و نیروی انسانی امداد می‌نماید.

 

در سال‌های اخیر، بعضا از این گویش‌ها وفریمورک‌هایی که‌این خصوصیت را دارا‌هستند، در جمهوری اسلامی ایران بشدت دوستداشتنی گردیده‌اند و بازار فعالیت خیر دارا هستند. در‌پی به معرفی اجمالی شایسته ترین لهجه های اپ نویسی تلفن همراه کراس پلتفرم می پردازیم:

 

React Native

شایسته ترین گویش های نرم‌افزار نویسی گوشی- ری اکت نیتیو

React Native یک فریمورک کراس پلتفرم برای بسط اپ های گوشی میباشد که به وسیله فیسبوک گسترش داده‌ شده است. با گسترش نرم‌افزار های تلفن همراه از روش این فریمورک، می توانید اپلیکیشنی داشته باشید که هم در سیستم‌دلیل اندروید و هم در سیستم‌برهان ios اجرا می‌شود. برای عمل با این فریمورک می بایست به گویش جاوا اسکریپت و API نویسی احاطه داشته باشید. تلاش(performance‌) اپ‌هایی که با این فریمورک نوشته می گردند خیلی در حدود سعی اپلیکیشن‌هایی میباشد که با لهجه‌های Native مندرج‌اند.

 

از کمپانی‌هایی که از این فریمورک به کار گیری کرده‌اند میتوان به Facebook, Instagram, Pinterest اشاره نمود.

 

اپ هایی که با ری اکت نیتیو درج شده اند

Flutter

فلاتر

این فریمورک کراس پلتفرم هم مثل React Native قابلیت و امکان ساخت‌و‌ساز اپ‌های ios و اندروید را صرفا با یکبار کد زنی، دارااست. Flutter به طور کامل بدون پول و open source میباشد و برای نرم افزار نویسی تلفن همراه درین فریمورک نیاز میباشد که به لهجه Dart اشراف داشته باشید.

 

کمپانی گوگل این فریمورک را گسترش داده میباشد. همینطور همت(performance‌) نرم افزار‌هایی که با این فریمورک نوشته می گردند خیلی در حدود کارایی اپ‌هایی میباشد که با لهجه‌های Native مندرج‌اند. از کمپانی‌هایی که از این فریمورک استعمال کرده‌اند میتوان بهGoogle, Alibaba, Groupon اشاره نمود.

 

اپلیکیشن هایی که با فلاتر درج شده اند

Xamarin

شایسته ترین گویش های نرم افزار نویسی تلفن همراه- زامارین

این فریمورک open source در سال 2011 خلق و خوی شد. در بنا شده در لیست فریمورک‌های کراس پلتفرم برای ساخت‌و‌ساز اپ های گوشی، Xamarin پیشکسوت به حساب می‌آید!

 

زامارین تا 5 سال سپس که هدایت و بسط آن را ماکروسافت به عهده بگیرد پیشرفت چندانی نداشت ولی این ایام دارنده جامعه‌ای از گسترش دهندگان به بزرگی 60 هزار نرم افزار نویس میباشد.

 

برای تایپ کردن نرم افزار تلفن همراه با امداد فریمورک زامارین، بایستی به لهجه اپلیکیشن نویسی c# و گوشه و کنار .Net احاطه کافی داشته باشید. از کمپانی‌هایی که از این فریمورک به کارگیری کرده‌اند میتوان Storyo, MRW, OLO اشاره نمود.

 

اپ هایی که با گویش نرم افزار نویسی زامارین تشکیل شده اند

به‌دنبال با امداد گوگل ترندز به آنالیز معیار سرچ این لغات در 12 ماه قبلی می پردازیم. با یه خرده ارفاق میتوان این نتیجه ها را با نیاز بازار، همسو دانست. پس برای تعیین یکی این فریمورک‌ها مطلقا این نتیجه ها را حیث نمایید:

 

xamarin vs flutter vs reactnative

شایسته ترین لهجه های نرم افزار نویسی گوشی( Android Native )

شایسته ترین گویش های اپلیکیشن نویسی تلفن همراه( Android Native )

با امداد این گویش های نرم افزار نویسی، می توانید نرم‌افزار های موبایلی ساخت و ساز نمایید که تنها در سیستم‌دلیل اندروید اجرا می شوند. مزیتی که‌این نرم افزار‌ها نسبت به اپ‌های کراس پلتفرم دارا‌هستند، سرعت بالای آن ها و performance‌ بهتر‌شان میباشد.

 

خبر خوش اینکه برای تعیین شایسته ترین گویش های اپلیکیشن نویسی تلفن همراه که زیر سیستم‌برهان اندروید اجرا میشوند، دست شما بازتر میباشد. در‌پی به معرفی مشهور‌ترین گویش‌ها و فریمورک‌های این حوزه می پردازم: