سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حروف بزرگ اولین پاراگراف

تمامی ی خواننده ها حروف گران قدر اولیه گزاره را دوست دارا هستند. آن حروف درشت یادآور کتاب های چاپ گردیده ی سنتی می‌باشند و یک خط مش بهتر برای آغاز یک شیت ی محتوا می‌باشند. او‌لین کلام گران قدر در نوشته، مسلماً دقت شمارا جلب خواهد کرد. یک رویکرد سهل وآسان برای ساخت‌و‌ساز حروف درشت اولی کلمه و واژه جمله در CSS وجود دارااست و با امداد این امر ایفا می‌گردد: :first letter .

از جمله:

این فرمان کلام را 3 موازی سایز حروف دیگر می نماید.  طراحی اپلیکیشن در مشهد این امر 3 پیکسل به دور صحبت مسافت می اندازد تا هیچ سیرتکامل تداخلی تولید نشود و رنگ سخن را قرمز‌رنگ می نماید.

18. اکران نوشته ها به طور به طور کاملً حروف بلندمرتبه، کاملاً حروف خرد یا این که صرفا تبارک تایپ کردن سخن نخستین کلمه ها

فعالیت بیهوده ای میباشد که یک قسمت بی نقص را با حروف تعالی بنویسید. رایاپارس فکر کنید وقتی که فرمت تارنما تغییر میکند یا این که آپ دیت رسانی میشود، موظف میباشید آحاد متن را اصلاح نمائید. در قبال، از تکنیک CSS ذیل به کارگیری نمایید تا متن را به فرمت خاص تبدیل فرمایید. مقصود این فرمان css تگ h2می باشد.

h2 { text-transform: uppercase; } – all caps

h2 { text-transform: lowercase; } – all lowercase

h2 { text-transform: capitalize; } – capitalizes the 1st letter of each word.

19. طول عمودی کاغذ

برخی اوقات سوای اعتنا به سایز شیت اکران، می‌خواهید یک قسمت، آحاد شیت اکران را لبریز نماید. میتوانید این فعالیت را با فرمان vh یا این که طول اکران در اختیار گرفتن نمائید. عدد پیش از vh یک درصد میباشد، براین اساس چنانچه میخواهید آن متن 100% مرورگر شمارا پوشش دهد، می بایست آن را 100 تهیه و تنظیم نمائید. شاید عالی باشد مقدار را 85% قرار دهید تا بر پایه ی با یک منو اثبات باشد.

 

موضوعی که می بایست به آن مداقه دهید، کدهای مرتبط با فیلم ها برای ورقه اکران های خاص یا این که چرخش ها (مانند موبایل ها در شرایط چرخش) میباشد. به عنوان مثالً در حالتی‌که تصویر یک چشم انداز را بکشید تا بر پایه ی با شرایط چرخش باشد؛ حتماً عالی به لحاظ نخواهد رسید.