سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آشنایی با فریم ورک Vue.js

Vue.js یکی مدل ترین قاب ورک های جاوا اسکریپت میباشد طراحی اپلیکیشن در مشهد که بخش اعظمی از مفاهیمی که در کادر ورک های ReactJS و AngularJS مستعمل را در خویش قرار داده میباشد. این کادر ورک دارنده یک پوسته شبیه Angular است و ابزارهای بر اساس کامپوننت آن نیز مانند ابزارهای ReactJS میباشد. Vue یک راه‌حل بی آلایش و سریع برای ایجاد کرد نرم‌افزار ها، رابط کاربری و پیشرفت اینترنت نرم افزار های تعاملی میباشد.

نکاتی درباره قاب ورک Vue.js

یکی‌از مهم‌ترین مزایای این قاب ورک که سبب ساز قرار به چنگ آوردن آن در لیست شایسته ترین قاب ورک های جاوا اسکریپت شد‌ه‌است این میباشد که تعلق های مرتبط با کامپوننت آن به صورت اتومات در زمان رندر شدن ردیابی میگردند. بنابراین سیستم میداند رایاپارس که در حین تغییر‌و تحول حالت کدام یک از کامپوننت ها می بایست مجددا رندر شوند. این مورد قادر است به معیار متعددی منجر سئو پروسه رندر شدن اپلیکیشن خواهد شد و به بسط دهنده اذن میدهد تا تمرکز خویش را روی تشکیل داد نرم‌افزار قرار دهد.

مهم‌ترین مزایای Vue.js

مزایای متعددی وجود داراست که سبب ساز می گردد تا این کادر ورک در لیست شایسته ترین کادر ورک های جاوا اسکریپت قرار گیرد که مثلا آن ها می شود به مورد ها تحت اشاره نمود:

-         ترکیب آن با پروژه های زیر اینترنت مو جود بسیار معمولی و شل میباشد. حتی چنانچه شما با JSX، ES2015 یا این که Build System شناخت کافی نداشته باشید هم میتوانید عمل کردن با این قاب ورک را در کوتاه ترین مجال ممکن شروع فرمایید. همین استدلال نیز سبب میگردد تا تغییر تحول کادر ورک برای بسط دهندگان بسیار بی آلایش و ریلکس باشد.

-          مستندات بی نقص Vue.JS به قدری وسیع میباشد که هر کسی با فهم نخستین از لهجه جاوا اسکریپت و HTML میتواند از این کادر ورک برای تشکیل داد صفحه ها اینترنت استعمال نماید.

-          معماری MVVM: قاب ورک Vue.JS دارنده یک معماری MVVM(Model-View-View-Model) میباشد که رابطه دو طرفه را برای گسترش دهندگان شل خیس می نماید. شغل با بلوک های HTML با به کارگیری از این معماری بسیار معمولی خیس میباشد.