سفارش تبلیغ
صبا ویژن

12 ابزار و منابع کلیدی برای توسعه اندروید

گسترش اندروید یک کدام از پرسودترین موضوع‌های توسعه و گسترش اپ میباشد. طراحی اپلیکیشن در مشهد فعلا، 75.16% از آحاد یوزرها موبایل در سراسر دنیا از دستگاه اندروید به کار گیری می‌نمایند. همینطور بسیار احتمال دارااست که سیستم ادله اندروید گوگل به نگهداری شرایط بازار خویش در آتی نیز ادامه دهد.

به لطف گوگل و بسط‌دهندگان فرد ثالث، اندروید دارنده اکوسیستم فوق‌العاده تعالی و جامعه‌ای فعال میباشد. در‌این نوشته ی علمی، می توانید 12 ابزار و منابع کلیدی را در صورتی‌که که میخواهید اپ‌های حرفه ای گوشی را بر روی پلت‌هیبت اندروید بسازید، بیابید.

Android Studio .1

Android Studio یک IDE قانونی (دور و اطراف گسترش یک دست) برای بسط اندروید میباشد، رایاپارس که به وسیله گوگل تاسیس شده است. شما میتوانید از آن برای ایجاد کرد اپ‌های اندروید در سیستم برهان‌های ویندوز، لینوکس و مک به کار گیری نمائید. اندروید استودیو مجموع گویش‌های اپ‌نویسی که شما میتوانید برای گسترش اندروید به کار گیری نمائید (Java، C/C++، Kotlin) را حفاظت می‌نماید.

با Android SDK (Software Development Kit) و بعضی ابزارهای بسط بیشتر مثل AVD Manager و Android Debug Bridge هم پا میباشد. اندروید استودیو دربرگیرنده یک ویرایشگر طرح‌بندی بصری، یک تحلیگر APK (Android Package)، emulator دستگاه اندروید، و همینطور ابزارهای نمایه‌سازی کوشش در طول حقیقی و واقعی میباشد.

AVD Manager .2

AVD Manager یک ابزار توکار اندروید استودیو میباشد. AVD مخفف Android Virtual Device میباشد. این ابزار سبب ساز می گردد دستگاه‌های اندروید مجازی برای آزمایش هدف ها تولید شوند. AVD پیکربندیی میباشد که خصوصیت‌های یک دستگاه مجازی مثل خصوصیات طاقت فرسا‌افزاری،‌ نصیب ذخیره‌سازی،‌ system image و دیگر خصوصیت‌ها را تعریف می‌نماید.

با AVD Manager، شما میتوانید AVDها را به هر اندازه که می خواهید تولید فرمائید. میتوانید به دستگاه‌های مجازی خویش برای آزمایش هدف ها در Android Emulator که با Android Studio یاور میباشد، دسترسی داشته باشید.