سفارش تبلیغ
صبا ویژن

7 مرحله مهم در توسعه اپلیکیشن و مارکت آن

در سال های اخیر دسترسی به وب از گوشی، نسبت به دسکتاپ ارتقاء یافته میباشد. طراحی اپلیکیشن در مشهد طبق داده های عددی، بیش تر از 77 درصد ازمردم، روزمره دست‌کم 4 ساعت از دستگاه تلفن هوشمند خویش استعمال می نمایند. هر فرد به طور میانگین روزمره از 9 نرم افزار استعمال می‌نمایند.

به همین برهان پیشرفت نرم افزار، به جهت کاربردها رایاپارس و مزایای بی حد و حصر آن ضروری میباشد و بازار پیشرفت نرم افزار ها بازار مطلوب و پردرآمدی میباشد. درصورتی که می‌خواهید از این بازار مالامال رقابت و جالب عقب نمانید، قطعا این نوشته‌ی‌علمی از خصوصی مقاله ها فراگیری اپلیکیشن نویسی اندروید را بازرسی فرمائید.

گسترش نرم افزار (App development) چیست؟

توسعه و گسترش نرم افزار، مراحل ساخت‌و‌ساز یک اپ یا این که دسته ای از نرم‌افزار ها، برای جاری ساختن وظایف گوناگون لازم یک تجارت میباشد. چنانچه تلفن هوشمند یا این که تبلت دارید، احتمالاً از برخی اپلیکیشن های بازی، اپلیکیشن های پیام رسان یا این که حتی اپلیکیشن های مسیریابی به کار گیری نموده اید.

نرم افزار ها به حصول ‌و امور امداد می‌ نمایند تا فرایند ایفا امور را خود کار کرده و همت آن‌ها را ارتقاء دهند. هر مراحل تشکیل داد نرم افزار پروسه مشابهی را دنبال می نماید. در‌این نوشته ی علمی بدین روند اشاره خوا هیم کرد.

بیشتر بخوانید : “15 ابزار بلندتر بسط اندروید“

مرحله 1: مرحله ایده سازی

او‌لین و مهمترین مرحله در پروسه گسترش نرم افزار اندروید، ایده سازی میباشد. شما بایستی در مرحله ایده سازی، با استعمال از طریق هایی مانند طرز گردباد مغزی، عملکرد فرمایید ایده های تازه و ناب را مطرح نمایید. بعداز طرح نظرها، مرحله آنالیز ایده میباشد. بایستی پژوهش فرمائید آیا ایده های شما قابل طراحی می‌باشد؟ آیا رقبایتان پیش از شما درباره آن ایده ی خاص عمل کرده اند؟ طراحی این ایده چه مزایا و خصوصیت هایی را به نرم افزار اضافه خواهد کرد؟

در‌این مرحله شما می بایست غرض از گسترش نرم افزار، و کاربرانی که در نظر گرفتن می‌کنید از این نرم افزار به کار گیری می نمایند، را معلوم فرمائید. روی هم رفته مرحله ایده سازی، مرحله ای مملو از امتحان و خطاست. درین مرحله نیاز دارید تا به جزئیات دقت نمایید تا بتوانید از آحاد جنبه ها ایده خویش را رسیدگی فرمایید.

مرحله 2: تدوین استراتژی

استراتژی و ساختن یک ساختار اساس برای گسترش نرم افزار، قدم‌بعدی در پروسه پیشرفت نرم افزار اندروید میباشد. برای تدوین استراتژی هدفمند و چیره، تلاش نمایید استراتژی رقبای خویش را تفحص و تجزیه و آنالیز و نکات مثبت و منفی آنها‌را یادداشت فرمائید تا خصوصیت هایی خوب از آنان‌را طراحی فرمایید.

مرحله 3: ساخت و ساز یک طرح نخستین یا این که Wireframe

وایرفریم یا این که طرح نخستین یک قدم مهم در گسترش نرم افزار اندروید میباشد. طرح یا این که مثال اول ساختار اساسی نرم افزار، ظواهر آن، مسیر جریان کاغذ و غیره را اکران می‌دهد. وایرفریم‌ها خیر فقط به شما امداد می ‌نمایند تا با ساختاری مشابه مثال نخستین، تصویر خاصی را از نرم افزار در ذهنتان بسازید، بلکه برای شناسایی بخشها معضل برانگیز نیز موءثر می‌باشند.