سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کسب درآمد از اپلیکیشن موبایل


کدام یک از پلتفرم های گوشی به ترازو بیشتری میتواند درآمد داشته باشد؟
شما یک ایده دارید؟ برای طراحی اپلیکیشن در مشهد   ایده خویش به یک نرم‌افزار نیاز دارید؟ او‌لین سوالی که به ذهنیت شما خطور می نماید آن میباشد که کدام پلتفرم را تعیین فرمائید؟ با دقت به نفوذ مختلف بازار در پلتفرم ها، پلتفرم های متعدد مثل اندروید و iOS درآمدهای مختلفی خواهند داشت. از این رو در گزینش پلتفرم بایستی فاکتورهایی مثل نفوذ سیستم استدلال، استفاده کننده های مقصود و دسته بندی را در لحاظ بگیرید.


در ذیل یک اینفوگرافیک مرتبط با درآمد نرم افزار های گوناگون از دو پلتفرم آورده شده‌است.

کسب درآمد با نرم‌افزار تلفن همراه
کسب درآمد با برنامه تلفن همراه

مطالعات اخیر نشان میدهد یک نرم‌افزار عادی به صورت معدل 9000 دلار ایالات متحده کسب می نماید. در حالی که‌این نرم‌افزار در یک پلتفرم ios به صورت معدل 6000 دلار ایالات متحده کسب می نماید.

پلتفرم های ویندوز فون و بلک بری در بازار برنامه چندان نفوذ ندارند؛ به این ترتیب دو پلتفرم اندروید و ios درآمد بیشتری دارا هستند.

چه مجموعه از اپ ها درآمدهای بیشتری دارا هستند؟
بازی های گوشی پرطرفدارترین نوع نرم افزار های تلفن همراه می باشند و 45 درصد از تمام نرم افزار ها را تشکیل میدهند. درآمد جهانی نرم‌افزار ها در سال 2017، 76?6 میلیارد پیش گویی شده‌است. که در‌این دربین 57 درصد از آن را بازی های تلفن همراه تشکیل میدهند.

کسب درآمد با نرم افزار تلفن همراه

در تحت تعداد دیگری از گونه های نرم‌افزار های تلفن همراه را آورده ایم:
اپلیکیشن های فردی
اپ خبری
برنامه تجاری
بهداشت و معالجه و برنامه تناسب اندام
اپ های سفارشی
شبکه‌های‌مردمی
نرم‌افزار های اشتراکی چقدر میتوانند درآمد داشته باشند؟
در سه ماهه سوم سال 2017 یوزرها اشتراکی اپ نتفیکس 109?25 میلیون و حال در HBO Now با بیشتراز 5 میلیون استفاده کننده اشتراک می‌باشند. پس بهتر میباشد که سبک مبنی بر اشتراک را برای اپ خویش معرفی فرمایید. Tinder مثال خیر و خوبی از خرید در نرم افزار میباشد. شما می‌توانید هزینه اپ Tinder Mobile را دانلود نمائید، ولی اپ از برخی از خصوصیت های پرداخت گردیده منحصربه‌فرد آن مانند فیی نامحدود، تقویت کننده پروفایل و غیره استعمال می نماید. Tinder با 257?6 میلیون دلار در سال 2016 یک کدام از نرم‌افزار هایی میباشد که بالاترین درآمد را داشته میباشد.

خلاصه سخن
با دقت به هدف ها تجاری، بازار مقصود و مخاطبان مقصود خویش می‌توانید استراتژی کسب درآمد با برنامه را بهتر فرمایید. در کل وجود اپ های شما در اپلیکیشن استورها سبب ساز می‌گردد نرم‌افزار شما بیشتر چشم گردد و به آسانی درآمد شمارا از برنامه بیشتر می نماید. هر استراتژی که پیش میگیرید، کوشش نمائید مشتری های خویش را رصد فرمائید و برنامه های خویش را بروز فرمائید.