سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا توسعه اپلیکیشن موبایل واقعا سودآور است؟

آیا توسعه اپلیکیشن موبایل واقعا سودآور است؟

 

 

آیا گسترش نرم‌افزار حقیقتا سودآور میباشد

امروزه طراحی اپلیکیشن در مشهد بسط گوشی و گوشی مارکتینگ به یک چرخه پیروزی برای هر شرکتی تبدیل شده‌است. برخی از سرویس ها فردی به عنوان مثال تبلیغات، بانکداری، پرداخت و غیره اکنون به اپ تبدیل گردیده اند. رویش اشکال دستگاه های تلفن همراه و معرفی سیستم دلیل های نو به صورت اتومات گسترش دهندگان بیشتری را جذب این دیوایس ها می نماید.

 

نرم افزار های تلفن همراه مزایای قابل توجهی نسبت به وبسایت ها دارا هستند، چون به صورت بی واسطه مشتری را مقصود قرار می‌دهند. با این اکنون، پرسش اینجاست که هزینه ساخت‌و‌ساز یک نرم‌افزار تلفن همراه چقدر میباشد و مهمتر اینکه، آیا ساخت‌و‌ساز یک برنامه تلفن همراه با فایده و اثرگذار میباشد؟

 

همگی میدانیم بسط برنامه گوشی از مبنا، عمل دشواری میباشد.

بسط دهندگان در صدر بایستی به قسمت های اصلی و مبنا ای تلفن همراه های هوشمند یا این که سیستم برهان خاصی که در هم اکنون گسترش آن می باشند، اعتنا نمایند، نحوه ظریف تلاش دستگاه را متوجه شوند و بعد مبادرت به ساخت و ساز اپ برای آن پلتفرم نمایند.

 

به این ترتیب بسط برنامه چه مقدار می‌تواند دارای فایده باشد؟ برای جواب بدین پرسش، بایستی به جنبه های دارای ربط آن نگاهی بیندازیم.

 

 

 

دسته بندی های نرم‌افزار های گوشی

دو دسته برنامه گوشی وجود دارااست، آنهایی که تنها برای درآمدزایی گسترش داده گردیده اند و برنامه هایی که به مراد بازاریابی یا این که برندینگ ساخت میشوند.

 

در اولی آیتم، منفعت به طور بدون واسطه و غیر بدون واسطه از فروش اپ ها از روش تبلیغات داخل طرحی و اشتراک گیری به دست می‌آید. شایسته ترین مثال ها اپ های بازی می‌باشند، تحت عنوان مثال انگری بردز برای اندروید. یکسری کمپانی فایده خیر و خوبی از روش بسط چنین بازی هایی به دست آورده اند.

با این درحال حاضر، نرم افزار هایی که تنها برای بازاریابی یا این که برندینگ ساخت‌و‌ساز می گردند به صورت بدون پول در دسترس می باشند. برنامه های بر اساس لوکیشن مثال های خیر و خوبی از این دسته نرم افزار ها می باشند. نرم افزار تنها تحت عنوان یک شبکه بازاریابی فعالیت می نماید و موفقیتش تا حد متعددی بسته به تعداد افرادیست که غرض قرار میدهند.

 

بازی-انگری-بردز

 

اپ های تک پلتفرم و کراس پلتفرم

پرسش اصلی دیگری که بایستی از خویش بپرسید این میباشد که بهتر میباشد کدام نوع اپ ها را گسترش دهید؟ تک پلتفرم یا این که تعدادی پلتفرم؟ برنامه های تک پلتفرم را به راحتی می قدرت در اختیار گرفتن کرد البته تنها بر روی به عبارتی نوع خاص از پلتفرم فعالیت می نمایند. به صورت مثال نرم افزار آیفون تنها روی آن پلتفرم فعالیت می نماید.

 

توسعه و گسترش نرم افزار های کراس پلتفرم پیچیده میباشد. گزینش پلتفرم مطلوب و تکثیر نرم‌افزار مختص آن می‌تواند برای شما بحران برانگیز باشد. ولی جنبه مثبت هم دارااست، در این‌حالت دسترسی نرم‌افزار شما بین یوزرها ارتقاء می‌یابد.

 

حال سه نوع پلتفرم دوست داستنی گوشی وجود داراست که عبارتند از: iOS، اندروید و بلک بری. در حالتی که می‌خواهید برنامه های غیروابسته برای هرکدام از این پلتفرم ها توسعه و گسترش دهید، مخارج گسترش نرم‌افزار خویش را سه برابر نموده اید.

 

 

 

هزینه و بهره

درحالیکه هیچ هزینه استانداردی برای توسعه و گسترش اپ نیست، ممکن میباشد برنامه خویش را با هزینه ای فراتر از 25 هزار دلار پباده سازی، بسط و به عالی ترین کیفیت برای آیفون منتشر نمایید. می‌توانید اپلیکیشن نویسی استخدام نمائید تا این عمل را برای شما انجام دهد. همان طور که میدانید سیستم برهان اندروید بسیار تکه تکه میباشد(fragmented)، بدین ترتیب، توسعه و گسترش برای این پلتفرم مخارج شمارا ارتقا خواهد اعطا کرد.

اما کلیه این سعی ها و هزینه ها چنانچه با رجوع و برگشت سرمایه یاور باشد و ROI (نرخ رجوع و برگشت سرمایه)خیر و خوبی ساخت و ساز نماید، ارزشش را داراست. ادله ROI معمولا برای کمپانی هایی مانند خزانه ها و خرده فروشی های بزرگی که داد و ستد های قابل مراعات ای انجام می‌دهند و همینطور کسب و کارهایی که مشتری های فراوانی دارا هستند، بسیار بالاست. با این هم اکنون، ممکن میباشد برای یک اپلیکیشن نویس مستقلی که سرمایه متعددی ندارد، سودآور نباشد.

 

 

 

به این ترتیب توسعه و گسترش اپ های تلفن همراه با فایده میباشد؟

در غایت، گسترش اپ تلفن همراه چیزی بیشتر از مخارج بسط و بهره آن میباشد. منبع رضایت یک بسط دهنده برنامه برای ساخت و ساز برنامه و همینطور موافقت دکان های نرم‌افزار برای تکثیر آن میباشد.

 

 

 

ولی، در‌صورتی‌که تنها در ادامه درآمدزایی از روش اپ و سودآوری می باشید، نوشته‌ی‌علمی 9 شیوه کسب درآمد از روش برنامه گوشی و نکاتی برای پیروزی در آغاز آپ ها را مطالعه بفرمایید.