سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هزینه ساخت اپلیکیشن موبایل چقدر است؟


پلتفورم نرم افزار

زیرساخت Backend و مدیر اپ
در طراحی اپلیکیشن در مشهد  بسط نرم افزار های تلفن همراه، backend به صورت معمول یک سیستم برهان میباشد که توسعه و گسترش دهندگان آن را با API ها مهیا می نمایند تا مبادله داده میان اپ و مقر داده را مهیا نمایند.

پنل رئیس مسلما یک ابزار بسیار اثر گذار برای مدیر محتوای نرم افزار، یوزرها و آمار میباشد. قالب های پنل رئیس جان دار برای نیازهای شما وجود دارااست، ولی برای هر اپلیکیشین مسلما نیازهای خاص و متفاوتی وجود داراست که بایستی طرح پنل رئیس و فعالیت شما بسته خواهد شد و نرم افزار ریز گردد و خیلی طبیعی میباشد که پنل هر نرم‌افزار روی هزینه ساخت و ساز نرم افزار تاثیر می‌گذارد.

هزینه پنل مدیر نرم افزار

بازه زمانی پباده سازی و ساخت‌و‌ساز اپ
وسعت هنگامی یک کدام از مهمترین و تاثیرگذارترین دست اندرکاران انتخاب کننده هزینه ایجاد برنامه میباشد. وسعت وقتی، مقدار هنگامی میباشد که نرم‌افزار نویس برای پیاده‌سازی اپ نیاز دارااست که‌این وسعت، متناسب با تجهیزات موردنظر مشتری که در برنامه نیاز دارااست، تعریف‌و‌تمجید می گردد. معمولا این وسعت به طور (نفر/ساعت) به وسیله مدیریت‌پروژه به حساب آوردن و به مشتری اعلام میشود

 

هزینه ساخت اپلیکیشن موبایل چقدر است؟


هزینه ایجاد نرم‌افزار گوشی چقدر میباشد؟
اپلیکیشن اندروید ارزان خیس میباشد یا این که نرم‌افزار iOS ؟ آیا ساخت‌و‌ساز نرم‌افزار گوشی، گارانتی داراست؟ هزینه ساخت‌و‌ساز نرم‌افزار غیر داینامیک چقدر میباشد؟ آیا اپلیکیشن تلفن همراه به جواز نیاز دارااست؟ آیا نرم افزار مستلزم رعایت ضابطه نسخه برداری رایت اثرها دیجیتالی و غیر دیجیتالی میباشد؟

هزینه تولید اپ


سوال های فوق، یکسری مثال از صدها سؤالی میباشد که در ذهن طرفداران به پباده سازی و ساخت و ساز نرم افزار وجود داراست و معمولاً آنها را با شرکتهای پباده سازی برنامه، مطرح می نمایند. آنچه مسلم میباشد، پباده سازی برنامه مثل طراحی وب سایت، مستلزم رعایت مقررات و قانون ها باطن مرزوبوم میباشد.

همانطور که شما برای اخذ پول از یوزرها وب، بایستی جواز پرداخت الکترونیک از موسسات طرف قرارداد خزانه مرکزی داشته باشید.داشتن مدرک علامت اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت، در پباده سازی و ساخت‌و‌ساز نرم افزار هایی که مسائل مالی و اعتباردهی در آن مطرح میباشد، الزامی میباشد.همینطور هزینه ساخت و ساز برنامه در‌این مورد ها متعدد میباشد.

یعنی شما نمی توانید فارغ از به دست آوردن مجوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت، اپی فعال‌ساز‌ی نمایید که قابلیت و امکان اخذ و پرداخت پول داراست و یا این که به فروش مال و سرویس ها بپردازید.علاوه بر این ها، درصورتی که شما قصد تبدیل کتاب چاپی به کتاب صوتی را دارید،بایستی علاوه بر کسب جواز سامانه سرامد،از صاحبان اثرها،جواز کتبی داشته باشید.

رسمی بودن برنامه
درواقع فعال‌سازی برنامه، بسته به نوع و مسئله نرم افزار شما، مستلزم کسب موافقت های رسمی یا این که موافقت هایی از سوی افراد حقیقی وواقعی یا این که حقوقی میباشد. این مسئله برای نرم افزار­های شغل یابی، ارائه دهنده خدماتی که به نوعی به سالم و امنیت جامعه دارای ارتباط می گردد، ضرورت بیشتری داراست.

برای مثالً برای این که اپی برای داد و ستد سهام در بازار بورس و فرابورس جمهوری اسلامی ایران فعال‌ساز‌ی نمایید، بایستی جواز کارگزاری از سازمان بورس و ورقه ها بهادار کسب فرمائید و به عده 106 کارگزار قانونی جمهوری اسلامی ایران در 31 استان مملکت بپیوندید.

در نوشته‌ی علمی نرم افزار های کسب و فعالیت میتوانید با گونه های این نرم افزار ها آشنا گردید.

نباید در اولِ دستور دریافت مجوزها و استعلام های متعدد سبب نگرانی گردد. مگر اینکه ایده و اپلیکیشن عملیاتی شما خیلی خاص باشد. کمپانی ما مشاور خیر برای دوست داران به پباده سازی نرم افزار های خلق کننده و نوآور با ایده های دارای هیجان و خاص میباشد.نرخ‌گذاری ساخت‌و‌ساز نرم‌افزار یکی از دیگر از موردها اصلی میباشد.