سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حفاظت و نگهداری از سخت افزار در نگهداری داده ها

آیا میدانید عدم مراقبت درست از سیستم تان میتواند سبب به از دست طراحی اپلیکیشن در مشهد رفتن داده ها خواهد شد؟ معین شد‌ه‌است که اکثر عموم به شیوه محافظت سیستم های خویش اعتنا نمی کنند. به عنوان مثال مناطقی که گرد و غبار متعددی دارا هستند به راحتی می توانند به کامپیوتر شما جراحت برسانند. همین مساله را می‌قدرت در ارتباط اتاقی با دمای بسیار بالا اعلام‌کرد. این مورد ها سیستم شمارا بیشتراز حد پایین فشار قرار می دهند و در غایت میتوانند سبب به فساد شوند.

 

همینطور مطمئن گردید که سیستم شما در قبال ولتاژ بالا حفظ نمی شود. این فرمان همینطور میتواند سبب به زخم بعضی از اجزای حیاتی داخلی خواهد شد و در سود سبب ساز از دست رفتن اطلاعات خواهد شد. یکی‌از بی آلایش ترین روش های تقابل با این خلل محافظ ولتاژ میباشد. خلال این بایستی یک سیستم حمایت کننده تنظیم خواهد شد تا از انقطاع ناگهانی برق خودداری خواهد شد. این شغل بیشتر در شکل استعمال از دسکتاپ سفارش میشود. عامل این فرمان این میباشد که ارتقا زیاد برق کارکشته به جراحت رساندن به اطلاعات و از در بین بردن سیستم شما میباشد.

 

5. فرمت کردن هارد دیسک

 

شاید از خویش بپرسید فرمتینگ هارد دیسک چه‌طور می تواند به نگهداری از داده ها شما یاری دهد. واقعیت این میباشد که‌این یک کدام از نحوه های آزمایش گردیده و آیتم پشت گرمی میباشد که می تواند شمارا مطمئن نماید که 100% داده هایتان ایمن میباشند. آیا تا به درحال حاضر متوجه فساد سیستم خویش گردیده‌اید؟ همان، سیستم شما مانند گذشته عمل نمی‌نماید. این تنها نماد این میباشد که مشکلی اتفاق افتاده میباشد. بدین ترتیب پیش از اینکه داده های حیاتی برای مدام از میان بروند بایستی فرمت شوند.

 

بعضا از علائمی که بایستی برای استارت فرمتینگ هارد دیسک مراقب آن ها باشید عبارتند از، پاپ آپ های ویندوز، کندی همت کامپوتر، اپلیکیشن های ناشناخته‌ای که فارغ از سمع و نظر شما در دور نما جاری ساختن می شوند و بخش اعظمی موردها دیگر. درایو خویش را بی اندیشه فرمت نکنید چون این دستور سبب از در میان رفتن فولدر‌های اساسی می شود. در ازای، مطمئن گردید که از همگی داده‌های بیزنس خویش به صدق بک آپ گرفته‌اید. بعد درایو را فرمت نمائید تا به وضعیت پیش فرض برگردد.