سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکات مهم انتخاب رنگ در طراحی اپلیکیشن

1– ضابطه 60%–30%–10% را خاطر طراحی اپلیکیشن در مشهد بگیرید.

رنگ‌های اپلیکلیشن شما می بایست طبق تناسب 60%–30%–10% با هم مخلوط شوند. حدود 60 درصد بایستی به رنگ موفق تخصیص یابد، 30 درصد به رنگ ثانویه و 10 درصد نیز به سو‌مین رنگ تا بتوان پباده سازی هماهنگی ایفا بخشید که برای یوزرها هم دیدنی باشد و دیده آنها‌را هم اذیت نکند.

 

2– برای گزینش رنگ نرم افزار‌ از طبیعت الهام بگیرید.

زیباترین و هنرمندانه‌ترین مخلوط رنگ‌ها در طبیعت یافت می شوند. می توانید از رنگ‌های جانور در طبیعیت الهام بگیرید و از آن ها در گزینش رنگ نرم افزار به کارگیری نمائید.

 

3– به کارگیری از تضاد و مغایرت رنگی را فراموش نکنید.

رنگ‌های ضد‌و‌نقیض به شدت می‎‌توانند لحاظ یوزرها را به خویش جلب نمایند. به عنوان مثال درصورتی که می‌خواهیداز دو دکمه به کارگیری فرمائید و برای‌تان اساسی میباشد که مخاطب قطعا روی آن‌هاکلیک نماید، میتوانید از دو رنگ آبی‌رنگ و قرمز رنگ برای جدا از هم کردن آنها از دیگر موادتشکیل دهنده نرم افزار‌ استعمال نمایید.

 

4– در گزینش رنگ برای پباده سازی نرم افزار، تفاوت‌های فرهنگی را در لحاظ بگیرید.

عموم در هر فرهنگی باورها و ذوق‌های خاص خودشان را دارا‌هستند. مخاطبان‌ کسب‌وکار خویش را عالی بشناسید و مبنی بر خصوصیت‌ها و ذوق وسلیقه‌های آن ها، رنگ‌های مطلوب نرم افزار را گزینش نمایید.

 

گردآوری‌بندی

پباده سازی نرم افزار و تعیین رنگ مطلوب در پباده سازی آن اهمیت بخش اعظمی در اثرگذاری و همت نرم افزار دارااست. تحت عنوان یک طراح یا این که صاحب و مالک کسب‌و‌عمل مورد نیاز میباشد با جاری‌شناسی رنگ‌ها در ایجاد کرد نرم افزار آشنا باشید. مطالب بالا به شما یاری می‌نماید رنگ یا این که رنگ‌های قابل قبولی متناسب با مسئله کسب‌و‌شغل خویش و همینطور مخاطبان غرض‌تان گزینش فرمائید و به صدق از آنان در پباده سازی نرم افزار به کارگیری نمایید. همینطور میتوانید از سرویس ها پباده سازی و گزینش رنگ باشگاه نرم افزار به کار گیری فرمایید و همگی روند ایجاد کرد نرم افزار را به طراحان این باشگاه بسپارید تا به راحتی اپلیکیشنی بر پایه ی ذوق و سلیقه و نیاز مخاطبان‌تان برای شما مهیا نمایند.