سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تاریخ اپلیکیشن اسنپ

اسنپ در صدر با اسم آژانس یاب استارت طراحی اپلیکیشن در مشهد به عمل کرد اما نام خویش را به دلایلی تغییر و تحول اعطا کرد و در سال 1393 شغل خویش را آغاز کرد میباشد. صاحب و مالک این برنامه کمپانی مجموعه وب کشور ایران میباشد. در اولِ عمل نقدها بسیار متعددی به سمت این اپلیکیشن هجوم آورده شد و آن را غیررسمی, خطرناک, به جهت بها های پایینی که داشت آن را نامطمئن می دانستند. اسنپ آحاد کارایی خویش را کرد تا جواز های مورد نیاز را بگیرد و در غایت توانست به طور رسمی در جمهوری اسلامی ایران استارت به شغل نماید. به گذر زمان مجال و با کاهش ارزش ها و سرویس ها خیر که به یوزرها خویش بخشید مسافران به شدت به‌این نرم افزار عشق مند شدند و توانست در کمتر از یک سری ماه به یک کدام از قطب های کسب و کار الکترونیک تبدیل خواهد شد. در سال 1397 بها این بیزنس اینترنتی دربین 1.4 الی 1.7 میلیارد دلار تقریب زده شد.

 

 

 

مزایا و عوارض توفیق اسنپ

ادله توفیق یک نرم‌افزار یا این که نرم افزار مسلما شانس وجود ندارد و عوارض بسیار متعددی وجود داراست که یک برنامه از سایر برنامه ها سبقت می‌گیرد. پیرو همه این دست اندرکاران را برای شما نظارت خوا هیم کرد تا بدین شکل با مزایا و عارضه ها توفیق اسنپ شما بیشتر آشنا گردید.

سپرده گذاری مطلوب

یک کدام از دلایلی توفیق اسنپ که می قدرت اسم موفقیت سپرده گذاری خیر میباشد که به طور مهندسی و مرحله ای سرمایه برای این برنامه تزریق گردیده است. همان طور که میدانید مطرح ترین قضیه در تشکیل داد یک نرم افزار هزینه فراوان آن میباشد که برای برنده شدن بایستی با توان سپرده گذاری فرمائید تا برنده گردید. این سپرده گذاری ها در نصیب پباده سازی برنامه, تبلیغات, گرفت پورسانت در حدود صفر و به کار گیری از پشتیبانی 24 ساعته در اوایل عمل گذارده شد.