سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چراباید در کنار وبسایت، نرم افزار هم داشته باشیم؟


چراباید در کنار وبسایت، نرم‌افزار هم داشته باشیم؟
درصورتی که  طراحی اپلیکیشن در مشهد ترافیک تارنما خویش را در Google Analytics نظارت فرمایید متوجه میشوید که اکثر یوزرها وبسایت شما از تلفن همراه استعمال می نمایند و از روش گوشی به وب سایت شما رجوع و برگشت می نمایند. در حالتی که میخواهید یوزرها تارنما شما، بتوانند وب سایت شما‌را در گوشی خویش به طور شیک و امروزی مشاهده نمایند، پس شما بایستی سایت خویش را رسپانسیو نمائید تا یوزرها تجربه خیر و خوبی از بازدید وبسایت شما داشته باشند.

برخی از سایت های کسب و عمل میتوانند با ساخت و ساز یک اپ تلفن همراه برای وب سایت خویش، این قابلیت را برای مشتریان و یوزرها خویش ساخت‌و‌ساز نمایند که خیلی ریلکس و بی آلایش بجای کاوش در مرورگر گوشی خویش، به طور بدون واسطه صرفا با مفتوح کردن اپ، به وب سایت شما دسترسی پیدا نمایند.

ایجاد یک برنامه تلفن همراه، معمولا نیاز به مهارت های ماهر اپ نویسی داراست. البته اکثری از موسسه ها و افراد اپ نویس، نرم افزار های گوشی را با مخارج متعدد برای ارگان ها و موسسات پباده سازی می نمایند که‌این هزینه ممکن میباشد تا سقف 10 میلیون تومان هم برود!

خوشبختانه با فراگیری ایجاد برنامه وردپرس سوای کدنویسی میتوانید خیلی سریع و شل نرم‌افزار سایت خویش را ساخت و ساز نمایید. در‌حالتی که شما به صورت دورازشوخی میخواهید یک اپ تلفن همراه برای سایت و یا این که دکان اینترنتی خویش ساخت‌و‌ساز فرمائید، ما سفارش می‌کنید تا از پکیج فراگیری ساخت و ساز نرم‌افزار وردپرس سوای کدنویسی به کار گیری فرمائید.

مزایای به کار گیری از نرم‌افزار وردپرس:
بها
وسیع ترین برهان مانع برای تولید یک اپ موبایل در کنار سایت جان دار، هزینه، مدت و سعی میباشد. ساخت یک اپ نو سفارشی هزینه متعددی واهد داشت و وقتگیر خواهد بود. این آیتم دلخواه صاحبان وبسایت های وردپرسی وجود ندارد.

سوای نیاز به مهارت اپلیکیشن نویسی
با وردپرس، ساخت‌و‌ساز نرم افزار گوشی به آسانی نصب پلاگین در وبسایت وردپرس میباشد. ساخت و ساز اپ وردپرس یا این که تبدیل وبسایت وردپرس به یک اپ با پلاگین وردپرس به علم اپ نویسی فوق العاده نیاز ندارد. سوای حتی یک خط کدنویسی یا این که هزینه برای نرم افزار نویسی، هر نوع طرحی می اقتدار برای سیستم دلیل های متعدد تولید و منتشر کرد.

معرفی بیشتر اسم تجاری
مبتنی بر یک تحقیق ” یوزرها موبایل های هوشمند 85 درصد از دوران به کار گیری از موبایل را در برنامه های تلفن همراه صرف می نمایند” این گزارش ذکر می نماید که یوزرها اسم تجاری را در تلفن همراه خویش کاوش می نمایند. با ساخت و ساز یک نرم‌افزار موبایل که در آن آرم و پیام مارک اکران داده شده‌است، ترافیک وبسایت ارتقا می‌یابد و تعداد یوزرها درباره ی اسم تجاری شما اطلاع می‌یابند.با به کار گیری از یادگرفتن ایجاد نرم افزار وردپرس سوای کدنویسی تعداد بیشتری از یوزرها با خدمات و یا این که محصول ها ارائه گردیده با اسم تجاری شما آشنا میگردند.در شرایطی‌که شما دارنده مغازه اینترنتی میباشید نرم‌افزار فروشگاهی رو به جهت مخاطب پسند بودن و استعمال راحتتر مخاطب می بایست در اپلیکیشن خویش داشته باشید.

ارتقاء ترافیک وب سایت
با به کار گیری از تارنما وردپرس، صرفا ترافیک وب سایت از روش موتورهای کاوش و خیر تلفن های هم پا تولید میشود. هم اکنون، یوزرها نرم افزار های تلفن همراه بیشتر از به کارگیری کنندگان از وب سایت ها می باشند.زمانیکه وبسایت ها به نرم‌افزار های گوشی تبدیل میگردند، می اقتدار آنها‌را در پلت فرم های مارکت مانند مثل Google Play store و … ارائه کرد. که به نوب? خویش در بدست آوردن ترافیک هم از اپ تلفن همراه و هم از تارنما برای کسب و فعالیت شما یاری کننده میباشد.

ارتقاء حمایت
بضاعت پیگیری کار های یوزرها در نرم‌افزار های تلفن همراه، حق تقدم های یوزرها را مشخص و معلوم می نماید. بر پایه ی گزارشات، پیام های مطلوب و یا این که اعلان ها به یوزرها تازه یا این که جان دار ارسال میگردد. این رئیس هوشمند بازدیدهای مکرر را باعث گردیده به نگهداری استفاده کننده و فروش بیشتر یاری می نماید.

این 5 مزیت سبب میگردند که در حالتی که برای کسب و فعالیت اینترنتی خویش که بر شالوده تارنما وردپرس تاسیس شده است نرم افزار دراز مدتی دارید به طبع به اندیشه ساخت‌و‌ساز نرم‌افزار اندروید برای وب سایت وردپرس فارغ از کدنویسی باشید.