سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا یک اپ فراگیری گویش پباده سازی کنیم؟



بیایید نگاهی به آمار پلتفرم های آموزشی مانند نرم‌افزار های یادگیری گویش بیندازیم.

داده های بدست آمده از تارنما statista.com نشان میدهد که سپرده گذاری در نرم افزار های یادگیری گویش دارای منفعت میباشد. پرسش این میباشد که چرا؟ چه چیزی سبب میگردد این سیستم های آموزشی تا این حد دوستداشتنی باشند؟

پباده سازی-یا این که-ایجاد-یک-اپ-چیره\">پباده سازی نرم‌افزار یادگرفتن لهجه



با پباده سازی نرم‌افزار یادگرفتن گویش شما به یوزرها امداد می‌کنید تا به صورت موءثر علم کسب نمایند و شما هم یک منبع درآمد همیشگی خواهید یافت!

در طراحی اپلیکیشن در مشهد نرم افزار Duolingo به کار گیری از تجهیزات آن مبلغی وجود ندارد. در ازای، تا سال 2017، Duolingo از یک سبک تجاری مبنی بر crowdsourcing استعمال میکرد. به عبارت دیگر، دانشجو یان برای ترجمه مقاله‌ها و رأی دادن به ترجمه ها دعوت می شدند. درخواست های ترجمه از سازمان هایی که برای ترجمه ها پول پرداخت می کردند اخذ میشد.

راهکار مطلوب برای پباده سازی نرم‌افزار های یادگرفتن لهجه ارائه ورژن های Light و Pro از اپ میباشد. (ورژن دوم مشتمل بر قابلیت و امکان توسعه یافته میباشد. همان گونه که در اکثری از نرم افزار های شبیه Duolingo میبینیم، یوزرها اشتراک اپ را زمانیکه سرویس ها شما حقیقتا کارآمد باشد و هزینه آن زیاد نباشد، میخرند.

به طور کامل منطقی میباشد که شما پلتفرم خویش را بدون‌پول بسازد، ولی بعضی از خصوصیت های جذاب را مبلغی فرمائید به صورت نمونه دسترسی به مجموع ویدیوها و کتب، به کارگیری بدون پول از ربات ها و غیره.

تبلیغات داخل طرحی در نرم‌افزار Duolingo جایگزین کسب درآمد از روش ترجمه شد.

چه گونه یک اپ یادگرفتن گویش مانند Duolingo را بسازیم؟

اولیه از کلیه، در صورتیکه بخواهید یک اپ مانند Duolingo را توسعه و گسترش دهید، می بایست بدانید که چه قسمت هایی را بایستی در لحاظ بگیرید.

فرمت مطلوب آموزشی برای فراگیری لهجه، به یوزرها خویش آزادی فعالیت بدهید و تلاش نمایید که تمامی نیازهای احتمالی آن ها را برآورده فرمایید. چهت نیل بدین غرض بایستی محتوای آموزشی متنوع داشته باشید (کلیپ، صدا، متن، تصاویر و غیره)

مخلوط شبکه های عمومی این خصوصیت سیستم نام نویسی را معمولی کرده و شما‌را توانا به ترکیب داده های استفاده کننده از یک کانال اجتماعی (مانند FB می نماید. به این ترتیب، استفاده کننده وقت خویش را صرف جواب دادن به سوالهای عادی درباره‌ی اسم، جای ، سن و غیره نمی نماید.

سرگرمی یادگرفتن به صورت سنتی با خستگی همدم میباشد گرچه نباید خسته کننده باشد! نرم افزار های گوشی مدتها به درازا کشید تا پروسه یادگیری گویش را به نوعی بازی هیجان آور تبدیل نماید که سیستم اجرو پاداش، انگیزش، پیشرفت و اقبال رقابت با دیگر یوزرها را داشته باشد. کارایی فرمائید یک عنصر بازی و سرگرمی به برنامه فراگیری گویش خویش اضافه نمائید.

فرآیندهای روشن اطمینان نتایج نمائید که سرویس ها شما برای علم آموزان با هر سطح علم لهجه اثر گذار خواهد بود. در نرم افزار خویش موعظه ها و پیشنهاد های موءثر ارائه دهید، یک chatbot ساخت‌و‌ساز فرمایید و در حالتی‌که ربات پاسخگو نبود مخاطب بتواند با گروه پشتیبانی تماس بگیرد.

پباده سازی جالب بسیار اصلی میباشد که استعمال از برنامه یادگیری گویش شما شل باشد. این به‌این مفهوم میباشد که پباده سازی رابط بایستی استفاده کننده پسند، پاک و سوای تکرار جزئیات باشد. این عمل تخصص طراحان UI / UX، است.

iOS و Android از آن‌جا که یوزرها متفاوت از دستگاه های متعدد به کارگیری می نمایند، شما می بایست مطمئن گردید که سرویس ها برنامه شما در هر دو سیستم استدلال iOS و Android صحیح فعالیت می نماید. این عمل مخارج بسط نرم افزار یادگرفتن گویش شما‌را ارتقاء میدهد، البته منش دیگری چهت نیل به برد در آینده ندارید.

ما درخصوص تجهیزات نرم‌افزار های کاربردی یادگیری لهجه و نکاتی که اساسی میباشند کلام کردیم. در حال حاضر ما قصد داریم خصوصیت های Duolingo را تحت عنوان آنالیز کنیم.